می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۱۰۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

یک روانشناس گفت: عوامل مختلفی در ایجاد اختلال در یادگیری کودکان موثر هستند که پیش فعالی و پایین بودن ضریب هوشی یکی از آنهاست.
حسین ابراهیمی مقدم روانشناس  با بیان اینکه اختلال یادگیری به طیف گسترده‌ای از مشکلات کودکان برمی‌گردد که منجر به از دست دادن یادگیری آنها می‌شود، اظهار کرد: انواع و اقسام مشکلات را می‌توان در بحث اختلالات یادگیری مطرح کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۰۰
گدای فــاطــمــه(س)
رییس جمهور گفت: دولت مصمم به حمایت از بخش خصوصی برای توسعه کشور و افزایش تولید است.
 حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز پنج شنبه در دومین روز از هفدهمین سفر داخلی به استان آذربایجان‎شرقی پس از بهره‎برداری و بازدید از بزرگترین خط تولید شیشه کشور به عنوان شیشه سهند فلوت تبریز در جمع خبرنگاران افزود: باید تلاش کنیم تولیدات کشور قدرت رقابت با محصولات سایر کشورهای دنیا را پیدا کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۵۹
گدای فــاطــمــه(س)
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای 175 تن از شهدایی که وارد کشور شدند متعلق به غواصان عملیات "کربلای 4 " است که با دستان بسته به شهادت رسیدند و زنده به گور شدند.
کشف پیکرهای مطهر 175 شهید غواص عملیات
 سردار "سیدمحمد باقر‌زاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس که از مرز "شلمچه" وارد کشور شدند، اظهارداشت: پیکرهای 175 تن از شهدایی که وارد کشور شدند متعلق به غواصان جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس است که در عملیات "کربلای4" با دستان بسته توسط نیروهای بعثی به شهادت رسیدند.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۵
گدای فــاطــمــه(س)
ناوگروه ۳۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خلیج "عدن" در تماس با کشتی "نجات" از حضور خود در این خلیج و حمایت از کشتی ایرانی خبر داد.
حمایت ناوگروه 34 از کشتی
ناوگروه ۳۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خلیج عدن در تماس با کشتی "نجات(شاهد) " از حضور خود در این خلیج و حمایت از کشتی ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کشتی "نجات" در نزدیکی بندر "مکلا" در سواحل جنوب شرقی "یمن" در آب‌های آزاد خلیج "عدن" حضور دارد و به سمت تنگه "باب‌المندب" در حرکت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۵
گدای فــاطــمــه(س)
در نشست امروز هیئت مدیره استقلال مقرر شد برای فصل آینده روی دیگر گزینه های سرمربیگری استقلال کار شود.
قلعه نویی برکنار شد
 در نشست امروز هیئت مدیره استقلال مقرر شد برای فصل آینده روی دیگر گزینه های سرمربیگری استقلال کار شد.

مصوبه جلسه هیات مدیره
این نشست حامل مصوباتی بود که در مهمترین بند آْن مقرر شد برای فصل اینده از میان گزینه های داخلی و خارجی بهترین گزینه برای هدایت استقلال انتخاب شود و البته در این میان صحبتی از امیر قلعه نویی نشد و این بدان معنا خواهد بود که شاید زمان جدایی قلعه نویی و استقلال فرا رسیده است. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۴۰
گدای فــاطــمــه(س)
استاندار الانبار اعلام کرد رمادی به طور کامل به تصرف تروریست‌های داعش در آمده است.
به نقل از سی‌ان‌ان، استاندار الانبار اعلام کرد رمادی به طور کامل به تصرف تروریست‌های داعش در آمده است.

به گفته فالح العسوی، در پی خروج نیروهای ارتش عراق از رمادی، تروریست‌های داعش این شهر را به‌طور کامل تصرف کرده‌اند. گفته می‌شود یکی از مقامات نظامی عراق که به صورت ناشناس صحبت کرده نیز این موضوع را تأیید کرده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۴۰
گدای فــاطــمــه(س)
الهام غفوری گفت: 30 درصد تصویر‌برداری «پایتخت 4» در شیرگاه شمال به پایان رسید و تدوین این سریال به صورت همزمان انجام می‌شود.
الهام غفوری تهیه کننده تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت «پایتخت 4» گفت: 30 درصد تصویر‌برداری سریال «پایتخت 4» به پایان رسید و تدوین همزمان آن درحال انجام شدن است.

وی در ادامه افزود: بازیگر جدیدی به ما اضافه نشده و گروه «پایتخت 4» در شیرگاه شمال مشغول تصویر‌برداری ادامه این مجموعه هستند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۴۳
گدای فــاطــمــه(س)
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد که 14 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شده بود، صبح امروز(دوشنبه) در این کنگره و در شهر سنندج منتشر شد.
دشمن با بهانه‌هایی نظیر «مذهب» و «قومیت» اختلاف‌افکنی می‌کند/تجربه فراوان انگلیس در برانگیختن تعصبات شیعه و سنی علیه یکدیگر
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با تقدیر از گرامیداشت یاد شهیدان پیشمرگان مسلمان کُرد، به فداکاری و از جان گذشتگی این جوانان مؤمن و با اخلاص اشاره کردند و گفتند: پیشمرگان مسلمان کرد با حضور در میدان، هم جان خود را به خطر می‌انداختند و هم گروهک‌های ضد انقلاب آرامش خانواده‌های آنها را تهدید می‌کردند، اما این جوانان شجاع، حقاً و انصافاً امتحان بسیار خوبی دادند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۴۱
گدای فــاطــمــه(س)

رئیس انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه اظهار داشت: انتظار افزایش قیمت جوجه‌های یک روزه برای مرغداری ها را داریم.

حسن مهربانی یگانه رئیس انجمن تولید کنندگان جوجه یک روزه گفت: پیش بینی می‌شود تولیدات ما به 114 میلیون قطعه جوجه یک روزه برسد.
وی ادامه داد: در حال حاضر تولید کنندگان جوجه های یک روزه نیاز تمامی مرغ داری ها را برآورده می‌کند.
مهربانی بیان داشت: در حال حاضر قیمت هر جوجه 1400 تومان است که با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان انتظار افزایش قیمت را خواهیم داشت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۰۸
گدای فــاطــمــه(س)
در این گزارش به چند سئوال و شبهه در خصوص وقایع پس از ظهور امام زمان (عج) پاسخ می‌دهیم.
 در این مطلب به چند سئوال و شبهه در خصوص وقایع پس از ظهور امام زمان (عج) پاسخ می دهیم.

سؤال: هنگامی که امام زمان به شهادت می رسند چه کسی او را غسل و تدفین می کند و محل دفن امام کجاست؟و آیا دنیای کنونی نیز وجود دارد یا قیامت برپا می شود؟ اگر قیامت برپا نمی شود، چه کسی بعد از امام زمان زمام امور را در دست می گیرند؟
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۰
گدای فــاطــمــه(س)
سقوط احتمالی رمادی، مهمترین دستاورد تروریست‌های داعش در چند ماه اخیر محسوب می‌شود.

به نقل از رویترز، پرچم سیاه گروه تروریستی داعش بر فراز یکی از ساختمانهای دولتی شهر رمادی عراق، مرکز استان الانبار، مشاهده شده‌است. تروریست‌ها همچنین از بلندگو‌های مساجد رمادی برای اعلام پیروزی خود در این شهر استراتژیک استفاده کرده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۹
گدای فــاطــمــه(س)
منابع خبری از ادعای تغییر موضع صهیونیست‌ها نسبت به توافق هسته‌ای ایران خبر دادند.
 به نقل از یدیعوت آحارونوت، ارزیابی‎های اخیر منابعی در وزارت امور خارجه اسرائیل، جامعه اطلاعاتی و کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد کنگره آمریکا قادر نیست مانع توافق هسته‌ای با ایران شود و به این ترتیب تل‌آویو باید موضع خود را در این زمینه تغییر دهد. در این گزارش این‌گونه ادعا شده است: «برخی مقامات رژیم صهیونیستی اکنون متوجه شده‌اند به جای ادامه دادن به مبارزه‌ای نافرجام باید مسیر دیگری را در پیش گرفت مسیری که تضمین کننده منافع تل‎آویو باشد این به معنای دریافت غرامت از آمریکا به صورت سلاح‌های گران‎قیمت یا کمک‌های دیگر است.»
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۸
گدای فــاطــمــه(س)
رهبر معظم انقلاب گفتند: ما از هر مظلومی حمایت خواهیم کرد، حتی مشرکان مکه نیز در ماه حرام جنگ را قطع می‌کردند اما امروز در ماه رجب خانواده‌های یمنی را به عزا می‌نشانند، ملت یمن و بحرین مظلومند، ملت فلسطین دچار مظلومیت مزمن است‬.
جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (ص) امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. 

آیت‌الله خامنه ای در این دیدار فرمودند:  بعثت برای مقابله با جاهلیت بود، جاهلیت مدرن امروز بازتولید شده و مانند جاهلیت اولی تابع شهوت و قساوت است البته با مجهز شدن به سلاح علم، امت اسلامی نیازمند بصیرت و عزم و همت است‬.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۷
گدای فــاطــمــه(س)
خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید براینکه ما به طرف مقابل و آمانو می‌گوییم که دست از خیال پردازی‌هایشان بردارند، بیان کرد: آن‌ها باید بدانند که ایران همان ایران گذشته است.
6 شیوه رسول خدا برای ساختن «قدرت جهانی»

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطب

وی افزود: جامعه انسانی ارزش خود را به برکت مبعث به دست آورد و عقل‌های دفن شده دوران جاهلیت در مبعث و با مبعث زنده شد و جهل و خرافه ریشه‌کن گشت.ه‌ اول نماز جمعه امروز تهران- 25 اردیبهشت ضمن تسلیت شهادت حضرت موسی کاظم(ع) گفت: فردا مبعث شریف است مبعثی که به برکت آن کرامت انسانیت به بشر برگردانده شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۹
گدای فــاطــمــه(س)
خبرگذاری العربیه در ادعایی از شهادت فرمانده نظامی جنبش انصارالله یمن خبر داد.
فرمانده نظامی جنبش انصار الله یمن به شهادت رسید
شبکه تلویزیونی العربیه در خبری فوری مدعی شد فرمانده میدانی جنبش انصار الله یمن، ابو علی الحاکم، به شهادت رسیده است و اعلام کرد: «فرمانده شبه نظامیان الحوثی که مدتی پیش زخمی شده بود، بر اثر جراحات وارده جان باخت.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۸
گدای فــاطــمــه(س)
وزیر امور خارجه عربستان مدعی شد کشورش در مقابل نقض آتش‌بس پنج روزه در یمن با هدف ارسال کمک‌های بشردوستانه، از خود خویشتن‌داری به خرج می‌دهد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، عادل جبیر -- وزیر امور خارجه عربستان سعودی -- با اشاره به ده‌ها مورد حمله و شلیک راکت در شهرهای مرزی نجران و جیزان عربستان و درگیری در یمن مدعی شد: «ما اعلام کردیم به شرطی به آتش بس پنج روزه پایبند خواهیم بود که حوثی ها نیز به آن پایبند باشند. متاسفانه اکنون این گونه نیست.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۲۰
گدای فــاطــمــه(س)
این اظهارات در یک کنفرانس خبری پس از نشست کمپ دیوید مطرح شد.

به نقل از شبکه سی‌ان‌ان، باراک اوباما در یک کنفرانس خبری که پس از نشست کمپ دیوید برگزار شد، حضور یافت.

وی درباره نگرانی های کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از توافق هسته ای احتمالی با ایران و فعالیت های ایران در منطقه گفت: ما سندی به آنان (کشورهای عرب خلیج فارس) ارائه نکرده ایم که در آن از آنها بپرسیم آیا از این توافق حمایت می کنید یا نه؛ زیرا اصولا توافقی به دست نیامده است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۲۰
گدای فــاطــمــه(س)
کار‌شناس ایدز اداره بهداشت استان مازندران می‌گوید «فروش کودکان، میان گروهی از زنان حاشیه شهرهای آمل و ساری به معضلی جدی تبدیل شده است». آنها معتاد و کارگر جنسی‌اند؛ شیشه می‌کشند، باردار می‌شوند و برای اینکه مخارجشان را تامین کنند بچه‌هایشان را می‌فروشند. روایتی تکان‌دهنده از آن، در یکی از روزنامه‌ها منتشر شده است که مشروحش را در ادامه بازنشر کرده‌ایم.

سودابه، ۲۲ ساله، محله نوبنیاد ساری
یک خانه که «خانه» نیست. یک دختر ۴ ساله که برای بازی در زمین خیس از باران، جز سنگ، چیز دیگری نمی‌شناسد. یک پسر ۱۰ ساله که هر روز برای وارد شدن به خانه‌ای که خانه نیست، باید مراقب مار درازی باشد که هم‌خانه جدیدشان شده. یک مادر ۲۲ ساله که خانه نیست؛ رفته پی مواد و «کار». یک پدر ۳۰ ساله که کمپ است با جیبی که مخدر‌ها سال‌هاست در آن لانه کرده‌اند. یک زندگی، که «زندگی» نیست؛ زیر این باران تند ظهرگاهی، با این هوای سرد، در محله «نوبنیاد»، زیر نگاه ماموران پلیسی که پدر را همین چند وقت پیش گرفته‌اند و برده‌اند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۲:۰۱
گدای فــاطــمــه(س)
روزنامه‌نگار آمریکایی اظهارات باراک اوباما درباره قتل سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده را دروغ خواند.
به نقل از پرس تی وی، سیمورهرش، روزنامه‌نگار امریکایی، روز یکشنبه در مقاله خود که در وب‌گاه «نقد کتاب لندن» منتشر شد، نوشت: «دروغگویی مقام‌های عالی رتبه آمریکایی، به همراه زندان‌های مخفی، حملات هواپیماهای بدون سرنشین، حملات شبانه نیروهای ویژه، نادیده گرفتن متوالی دستورات، و حذف مخالفان همچنان شیوه اصلی عملکرد سیاسی آمریکا است.»
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۰
گدای فــاطــمــه(س)
آخرین سکونت گاه پایتخت نشینان فقط تا سه سال میزبان تهرانی‌ها است و این در حالی است که ایجاد ظرفیت جدید از طریق دفن اموات در اماکن متبرکه خیلی کارگشا به نظر نمی‌رسد.
آپارتمان نشینی تهرانی‌ها بعد از مرگ همچنان ادامه دارد

آخرین منزل پایتخت نشینان هر روز برای ساکنانش تنگ تر می‌شود و هرکسی بخواهد در تهران رخت آخرت بر تن کند، سه سال بیشتر فرصت ندارد؛ چرا که به گفته عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران بهشت زهرا تا سال 97 قابلیت دفن روزانه دارد، ضمن اینکه هیچ قبری پیش فروش نمی‌شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۳۰
گدای فــاطــمــه(س)