می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید براینکه ما به طرف مقابل و آمانو می‌گوییم که دست از خیال پردازی‌هایشان بردارند، بیان کرد: آن‌ها باید بدانند که ایران همان ایران گذشته است.
6 شیوه رسول خدا برای ساختن «قدرت جهانی»

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطب

وی افزود: جامعه انسانی ارزش خود را به برکت مبعث به دست آورد و عقل‌های دفن شده دوران جاهلیت در مبعث و با مبعث زنده شد و جهل و خرافه ریشه‌کن گشت.ه‌ اول نماز جمعه امروز تهران- 25 اردیبهشت ضمن تسلیت شهادت حضرت موسی کاظم(ع) گفت: فردا مبعث شریف است مبعثی که به برکت آن کرامت انسانیت به بشر برگردانده شد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ضمن عرض تبریک به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: امیدوارم برنامه‌های ما اندکی شبیه به برنامه‌های حضرت رسول اکرم (ص) باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: باید به این مسئله توجه شود که پیامبراکرم (ص) با چه برنامه‌هایی جامعه منحط دوران جاهلیت را عوض کرد و مدینه فاضله به وجود آورد این جای تامل دارد، آیا معجزه کرد؟

وی تاکید کرد: بله، کار رسول خدا شبیه معجزه بود اما با معجزه این کار را نکرد بلکه با برنامه‌هایی که من و شما مامور به انجام آن هستیم انسان صالح و مدینه فاضله ساخت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه 6 شیوه‌ای که رسول خدا(ص) از طریق آن انسان‌ها را ساخت و قدرت جهانی به وجود آورد، به شرح زیرشمرد:


1-هادی مستمر: رسول خدا(ص) هادی است، پیغمبر هدایت مستمر را تعقیب کرد و یک لحظه از ماموریت خود خسته نشد و دست برنداشت و با این روش انسان‌ها را هدایت و عقل‌های مرده را زنده کرد.


2-دمیدن روح امید بر مبنای استحکام حق.


3-توجه به ریشه‌ها، رسول خدا به ریشه‌ها توجه کرد، فساد دو نوع است، یکی ریشه‌ای و دیگری فرعی پیامبر اکرم ابتدا به شاخه‌ها پرداخت نکرد بلکه به ریشه پرداخت، به شرک توجه کرد و سپس به شاخه‌ها پرداخت.


4-حرکت زندگی انسان را سریع ساخت تا با سرعت پیش برود، تا گرفتار عادت غلط و خرافی نشوند، رسول خدا زندگی را ساده کرد چرا که با ساده زیستی می‌توان علقه‌های عشق به دنیا را دور کرد و ایشان ازدواج را آسان کرد.


5-پیغمبر خدا سعی می‌کرد آن‌هایی که ایمان آورده‌اند اختلاف بین آن‌ها نباشد، اگر با هم باشید یک صف قوی در مقابل دشمن خواهید بود اما اگر اختلاف باشد این توفیق به دست نمی‌آید و دشمن پیروز خواهد شد.


مبادا کسی که توفیق دارد به کسی که توفیق ندارد با چشم حقارت نگاه کند اگر مهربان هستید آن‌هایی که در درجات پایین هستند را به درجات بالا بیاورید چرا برخی گروه‌ها نسبت به گروه‌های دیگر این چنین هستند.


6-رسول اکرم(ص) می‌گوید راه شما دشمن دارد باید خودتان را برای دفاع آماده کنید به طوری که فرد فرد خودش را قوی کند و سپس تشکل تشکیل دهد تشکلی که در مدینه شکل گرفت.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد: در مورد دفاع مسئله وجود دارد و آن لزوم تقیه است، غیور بودن همیشه این نیست که انسان به میدان مبارزه برود گاهی باید تقیه کرد و تقیه یعنی این که احتیاط لازم به کار برده شود و اگر قرار است نیروهایی براساس بی‌احتیاطی از بین بروند آن‌ها را برای روز مبادا ذخیره کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: رسول اکرم(ص) می‌فرمایند اگر دشمن مهاجم پیشنهاد صلح کرد بپذیرید چرا که فرصتی است تا تجدید قوا شود ولی مواظب باشید گاهی پیشنهاد صلح خدعه است و متوجه خدعه باشید.

وی ادامه داد: مراقب باشید منافق دشمن اسلام است اما تظاهر به دشمنی نمی‌کند بلکه تظاهر به وفای به اسلام می‌کند امان از منافق.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در پایان خطبه اول که عبادی بود تصریح کرد: این اجمالی بود از برخی شیوه‌های رسول اکرم (ص) که انسان‌ها را ساخت و قدرت جهانی به وجود آورد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه این جنایات فجیع مردم بی‌گناه و مظلوم  را به نابودی کشانده و البته به دست دولتی انجام می‌شود که خود را محور کشورهای اسلامی و خادم‌ حرم شرفین می‌داند، گفت: ای کاش آنها این عناوین را به خود نمی‌بستند تا این جنایات به عنوان اسلام معرفی نمی‌شد و چهره اسلام را در دنیا کریه نمی‌شد.

وی تأکید کرد: مردم جنایات یمن را از چشم کشوری می‌بینند که سنگ اسلام را به سینه می‌زند و به مردمش می‌گوید که قرآن بخوانید، آنها مردم یمن را به خاک و خون کشیده‌اند، آن هم مردمی که به دنبال کرامت انسانی و .حق حاکمیت بر سرنوشت خود هستند

آیت‌الله موحدی کرمانی در رابطه با نامه هوشمندانه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، گفت: رهبری آگاه و بیدار ما در آن نامه تاکید کردند که اسلام را از متن اسلام بگیرید و کاری به مدعیان اسلام نداشته باشید.

 خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان کرد: در جریان جنایات اخیر در یمن کشورهای به ظاهر اسلامی از عربستان حمایت کرده و البته رسوا شدند، در این میان مجامع جهانی و آمریکا نیز که دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زنند هم رسوا شدند.

وی تاکید بر اینکه چهره واقعی اسلام در یمن ظاهر شده است، اظهار داشت: مدعیان دروغین اسلام، آدم می‌کشند اما ایران اسلامی در فکر رساندن دارو و غذا به مجروحان است.

 آیت‌الله موحدی کرمانی خطاب به مردم عربستان گفت: مردم عربستان هم باید در این زمینه امتحان خود را می‌دادند؛ شما که ساعت‌ها قرآن می‌خوانید چقدر از قرآن را فهمیده‌اید؟ و ..سوالاتی در این رابطه مطرح کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه افزود: البته در گوشه‌هایی از کشور عربستان ندای بیزاری از این حکومت ظالم به گوش می‌رسد اما کم است و اگر سراسر عربستان فریاد بی‌زاری از این ظالمان را سر دهند سرنوشتشان همچون سرنوشت ایران اسلامی خواهد بود و ظالم با جنایاتش نابود می‌شود.

وی  با بیان اینکه عمر حکومت ظالمانه آل‌سعود تمام شده است، بیان کزد: وقتی مردم اراده می‌کنند که حکومت‌ها را ساقط کنند آنها فساد و ظلم را افزایش می‌دهند، در حالیکه با انجام این ظلم خود نابود می‌شوند همانطور که شاه نابود شد و فرار کرد.

 آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه اظهار داشت: آمریکا در خصوص مذاکرات هسته‌ای دچار ذوق زدگی شده است، سناتور آمریکایی می‌گوید توافق ما مشروط به رسمیت شناختن اسرائیل است. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه افزود: به گفته آمانو توافق هسته‌ای باید مشروط به بازدید از تاسیسات نظامی ایران باشد.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید براینکه ما به طرف مقابل و آمانو می‌گوییم که دست از خیال پردازی‌هایشان بردارند، بیان کرد: آن‌ها باید بدانند که ایران همان ایران گذشته است.

وی تصریح کرد: در طی سال‌هایی ایران مقاومت‌هایی نشان داده که امروز هم آن‌ها را ادامه خواهد داد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: آن‌ها توقع دارند که ایران اسرائیل را به رسمیت بشناسد، ما کدام اسرائیل را باید به رسمیت بشناسیم، همان اسرائیلی که سربازانش در طی جنگ 50 روزه مردم مظلوم فلسطین را به قصد تفریح مورد کشتار قرار دادند و 44 غیرنظامی را در اردوگاهی که تحت نظارت سازمان ملل بود به شهادت رساندند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه افزود: در رابطه با کشتار 44 غیرنظامی نماینده اروپایی واکنش تندی نشان داد و ما به آمانو و به طرف غربی و آمریکا می‌گوییم که آرزوی به رسمیت شناختن اسرائیل و گنجانده شدن شرط بازدید از تاسیسات نظامی در توافق هسته‌ای را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به این که اوباما در کمپ دیوید گفته است که از ایران نترسید بلکه از اختلاف درونی خودتان واهمه داشته باشید، بیان کرد: بعضی از سران کشورهای حوزه خلیج فارس حضور نیافتند و یا در سطح پایین‌تری حضور داشته‌اند و اظهارات اوباما برای توصیه به وحدت عجیب است

 خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به این که حزب الله لبنان پیروزی‌های را به دست آورده و موفقیت‌هایی را در جنگ با النصره به دست آورده، خبر داد: ارتفاعات بین مرز سوریه و لبنان که در اختیار النصره بود آزاد شده است.

آیت‌الله موحدی کرمانی خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود کودک کش و مدعی اسلام تا امروز 4 هزار شهید و 7 هزار مجروح در یمن به جا گذاشته است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۵
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی