می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

پس از حملات هوایی انبوه ارتش عربستان سعودی به گفته رسانه‌ها در حال حذف دیوار امنیتی  با استان "حجه"  در مرز خود با "یمن" ("حجه" استانی در شمال غرب "صنعا") است که در گذشته اخباری مبنی بر آرایش تانک های سعودی آمده بود. 


آیا عربستان در باتلاق "یمن"  گرفتار می شود؟


عربستان سعودی پس از انجام دکترین "تحمیل خواسته"  پس از قریب به 10 روز قصد حمله زمینی به یمن را دارد که به نظر کارشناسان مسائل غرب آسیا و مسئولین یمنی و با توجه به مرز مشترک دو کشور ، اقدام غیرکارشناسی و یک ریسک خطرناک است.




زارعی:"عدن" نماد شکست عملیات زمینی علیه "یمن"

"سعدالله زارعی" کارشناس مسائل "غرب آسیا"  درباره امکان آغاز عملیات زمینی "عربستان" به "یمن" اظهار داشت:تسلط "انصارالله" بر قلب منطقه جنوب باعث شده تا حد زیادی امکان عملیات زمینی علیه "یمن" منتفی شود و "عدن" نماد شکست عملیات زمینی علیه "یمن" است.


شکست عملیات هوایی ارتش عربستان


وی با اشاره به شکست عملیات هوایی ارتش مهاجم به "یمن" یادآور شد: بدون عملیات زمینی عملیات هوایی مثمر ثمر نیست و در چند روزی که حمله هوایی علیه یمن انجام شده هیچ اتفاق مثبتی برای مهاجم اتفاق نیفتاده است.

امکان عملیات زمینی در سه نقطه "صعده"، "حدیده" و "عدن"
کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان امکان انجام عملیات زمینی در سه نقطه یادآور شد: عملیات زمینی امکان دارد در سه نقطه "صعده"، "حدیده" و "عدن" انجام شود.




ریسک خطرناک "عربستان"


وی در پایان با اشاره به امکان حمله "عربستان" به عدن خاطرنشان کرد: امکان دارد عربستان دست به یک ریسک خطرناک بزند و در این صورت جنگ را در سرزمین خود مدیریت خواهد کرد.

عبدالسلام:تلاش حماقت آمیز عربستان ناکام خواهد ماند

"محمد عبدالسلام" سخنگوی جنبش انصارالله درباره امکان انجام عملیات زمینی توسط عربستان اظهار داشت:  همه مردم یمن با هر نوع عملیات زمینی عربستان سعودی در کشورشان مقابله خواهند کرد. 

عبدالسلام افزود: بسیاری از گروه های یمنی حاضر نیستند در هر نوع عملیات زمینی در خاک کشورشان را بپذیرند. اگر عربستان عملیات زمینی انجام دهد در باتلاق خطرناکی گرفتار خواهد شد. سعودی‌ها از قدرت و پایداری ملت "یمن" آگاهی دارند. 


وی خاطر نشان کرد: امروز در دفاع از "یمن" فقط "انصارالله" و کمیته‌های انقلابی حضور ندارند، بلکه این دفاع ملی است و همه آزادگان در "یمن" برای دفاع از کشور خود سلاح در دست خواهند گرفت. حمله کنونی به "یمن" به این علت است که ملت "یمن" حاضر نشد قیمومیت را بپذیرد و عربستان می‌خواهد ملت "یمن" را به زانو درآورد و آن را تحقیر کند که  این تلاش حماقت آمیز عربستان ناکام خواهد ماند. 

نبی‌الله رشنو" کارشناس مسائل استراتژیک درباره تحولات "یمن" و تجاوز "عربستان" به این کشور با اشاره به مشکلات عدیده‌ عربستان و مصرف داخلی تجاوز به "یمن" برای سعودی‌ها اظهار داشت: آن‌ها ادعا دارند که مطالبه‌ شصت ساله خود را در سیطره بر "یمن" انجام می‌دهند و "یمن" به علت موقعیت استراتژیک و سوق الجیشی و بهره‌برداری خاص آن برای "عربستان" و بقایای حاکمیتی "منصورهادی" در عدن حائز اهمیت است. نیروهای نظامی عربستان در صورتی که با سلاح‌های پیشرفته غربی تجهیز نشوند یک بستر مقابله برابر را برای ملت "یمن"، جریان "انصار الله" و مجموعه‌ نیروهای مردمی فراهم می‌کند 


آیا موشک ضد کشتی  "انصار الله" منتظر سعودی‌هاست؟

به نظر می‌رسد علاوه بر حمله از طریق مرزهای استان "حجه" ، حمله از مناطق "حدیده" و "صعده" (شمال یمن) نیز می‌تواند انجام شود و اگر اقدام خطرناکی که عربستان پیگیر آن بوده  انجام شود (حمله زمینی و حمله به "عدن") ، "یمنی‌ها"  از خود دفاع خواهند کرد و نزدیکترین این دفاعیات استفاده از موشک های ضد تانک و ضد کشتی در برابر مهاجم  سعودی است. سوالی که مطرح است این که آیا موشک ضد کشتی انصار الله منتظر سعودی هاست
                                                    


مهتدی:باشروع عملیات زمینی "یمن"گورستان متجاوزان خواهد شد/"ائتلاف عربستان"دکوریست

 "محمد علی مهتدی" کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تحولات "یمن" و تجاوزات عربستان اظهار داشت: "ائتلاف عربستان" دکوری است و اجلاس "شرم  الشیخ" هیچ تاثیری بر تجاوز عربستان به "یمن" ندارد. قطعا "انصارالله" استراتژی خاص خود را دارد و تا زمانی که حملات هوایی بوده اقدام نمی‌شود و پس از انجام حملات هوایی و با شروع عملیات زمینی "یمن" آماده دفاع جانانه خواهد بود و این کشور گورستان متجاوزان خواهد شد.

در بخش زمینی به نظر می رسد پاسخ به تانک‌های سعودی چندان سخت نیست و موشک ضد زره "کورنت" یا انواع موشک‌هایی که قدرت نفوذ در زره بالایی دارند و می‌تواند چند صد میلی متر در زره نفوذ کنند می توانند ایفای نقش کنند. علاوه بر این حتی سلاح های ضد تانک ساده تر هم می تواند سربازان کم تجربه سعودی و تانک های آن ها را به دردسر بیندازد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی