می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

اوباما درباره مرگ بن‌لادن دروغ می‌گوید

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ
روزنامه‌نگار آمریکایی اظهارات باراک اوباما درباره قتل سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده را دروغ خواند.
به نقل از پرس تی وی، سیمورهرش، روزنامه‌نگار امریکایی، روز یکشنبه در مقاله خود که در وب‌گاه «نقد کتاب لندن» منتشر شد، نوشت: «دروغگویی مقام‌های عالی رتبه آمریکایی، به همراه زندان‌های مخفی، حملات هواپیماهای بدون سرنشین، حملات شبانه نیروهای ویژه، نادیده گرفتن متوالی دستورات، و حذف مخالفان همچنان شیوه اصلی عملکرد سیاسی آمریکا است.»

وی با اشاره به سخنان یک مقام ارشد بازنشسته سازمان اطلاعاتی آمریکا، کشتن بن‌لادن را ویژگی بارز هر دو دوره ریاست جمهوری اوباما برشمرد و نوشت :«کاخ سفید همچنان اصرار دارد که قتل بن‌لادن یک عملیات کاملاً آمریکایی بود و ژنرال‌های ارتش پاکستان و حتی برخی سازمان اطلاعاتی آمریکا قبل از حمله اطلاعی از عملیات نداشتند؛ اما همانند سایر رویه‌های دولت اوباما، این نیز دروغی بیش نیست.» 

وی افزود: « آشکارترین دروغ کاخ سفید ادعای این مطلب است که انجام این عملیات هرگز به «ژنرال اشفق پرویز» و«ژنرال احمد پاشا» دو فرمانده ارشد نظامی پاکستان اطلاع داده نشده بود. این موضع آمریکا علیرغم گزارش‌های فراوانی که سیاست‌های کاخ سفید را در این موارد زیر سوال می‌برد، همچنان پابرجاست.»

این خبرنگار همچنین اظهار داشت: بن‌لادن از سال 2006 زندانی سازمان اطلاعاتی آمریکا در «ابوت آباد» بود   و مقامات پاکستانی برای بازکردن حریم هوایی خود، از این عملیات مطلع شده بودند. 

موضوع دیگری که وی مطرح کرده‌‌‌است این است که سازمان سیا بر خلاف ادعای کاخ سفید مبنی بر اطلاع از محل اختفای بن لادن ازطریق دنبال کردن رابط‌های او، با پرداخت 25 میلیون دلار پاداش به یک مأمورسابق سازمان اطلاعاتی پاکستان توانست وی را ردیابی کند. 

واشینگتن 13 اردیبهشت سال 1390 اعلام کرد که بن‌لادن در طی  یک عملیات در ابوت آباد کشته شد. پس از آن گزارش‌هایی مبنی بر تلاش دولت آمریکا برای پنهان کردن پرونده‌‌های مربوط به این عملیات و مخفی‌کاری مقامات آمریکایی در مورد مرگ بن‌لادن، سوء ظن‌ها را نسبت به صحت این ادعا افزایش داده‌است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۱
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی