می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
منابع خبری از ادعای تغییر موضع صهیونیست‌ها نسبت به توافق هسته‌ای ایران خبر دادند.
 به نقل از یدیعوت آحارونوت، ارزیابی‎های اخیر منابعی در وزارت امور خارجه اسرائیل، جامعه اطلاعاتی و کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد کنگره آمریکا قادر نیست مانع توافق هسته‌ای با ایران شود و به این ترتیب تل‌آویو باید موضع خود را در این زمینه تغییر دهد. در این گزارش این‌گونه ادعا شده است: «برخی مقامات رژیم صهیونیستی اکنون متوجه شده‌اند به جای ادامه دادن به مبارزه‌ای نافرجام باید مسیر دیگری را در پیش گرفت مسیری که تضمین کننده منافع تل‎آویو باشد این به معنای دریافت غرامت از آمریکا به صورت سلاح‌های گران‎قیمت یا کمک‌های دیگر است.»

این منبع خبری در ادعایی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با دو راه حل روبه‌رو است: ادامه مقابله با این توافق یا پذیرش توافق به ازای درخواست دریافت مزایای گسترده‌ای از جانب آمریکا. یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با یدیعوت آحارونوت مدعی شد: «کاخ سفید برای آرام کردن اسرائیلی‌ها در این برهه حاضر به پرداخت هزینه‌ای سنگین است. ما شگفت زده شده‌ایم که اسرائیلی‌ها تاکنون چنین درخواستی را مطرح نکرده‌اند.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۶
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی