می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
رهبر معظم انقلاب گفتند: ما از هر مظلومی حمایت خواهیم کرد، حتی مشرکان مکه نیز در ماه حرام جنگ را قطع می‌کردند اما امروز در ماه رجب خانواده‌های یمنی را به عزا می‌نشانند، ملت یمن و بحرین مظلومند، ملت فلسطین دچار مظلومیت مزمن است‬.
جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (ص) امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. 

آیت‌الله خامنه ای در این دیدار فرمودند:  بعثت برای مقابله با جاهلیت بود، جاهلیت مدرن امروز بازتولید شده و مانند جاهلیت اولی تابع شهوت و قساوت است البته با مجهز شدن به سلاح علم، امت اسلامی نیازمند بصیرت و عزم و همت است‬.
رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: خطرناکترین گروه‌های جرار تروریستی مانند داعش را خود امریکایی‌ها ایجاد و حمایت کردند، دولت جعلی تروریستی صهیونیست را حمایت می‌کنند، ملت بزرگ ایران، امت بزرگ اسلامی و زمامداران اسلامی بدانید ما می‌توانیم مقابل این جاهلیت بایستیم‬.

ایشان ادامه دادند: سیاست خباثت‌آلود استکبار در منطقه، ایجاد جنگهای نیابتی برای منافع خود است، ما با کشورهای منطقه خلیج فارس منفعت مشترک داریم، خلیج فارس امن برای همه امن است و خلیج فارس ناامن برای همه ناامن خواهد بود‬. 

آیت‎الله خامنه ای اظهار داشتند: عامل ناامنی و کشتار در یمن متاسفانه برخی کشورهای مسمای به مسلمانیند اما آنها فریب خورده‌اند، پشتیبان و طراح تروریسم امریکاست، ایران با تروریسم مبارزه کرد و به آن سیلی زد و با مشت بر فرق آن کوبید و بعد از این نیز همینطور خواهد بود‬. 

ایشان فرمودند: ما از هر مظلومی حمایت خواهیم کرد، حتی مشرکان مکه نیز در ماه حرام جنگ را قطع می‌کردند اما امروز در ماه رجب خانواده‌های یمنی را به عزا می‌نشانند، ملت یمن و بحرین مظلومند، ملت فلسطین دچار مظلومیت مزمن است‬. 

مقام معظم رهبری افزودند: سیاست دشمنان منطقه و اسلام، ترساندن کشورهای اسلامی از یکدیگر است، دشمن موهوم درست می‌کنند تا دشمن اصلی را که استکبار و وابستگان آنها و صهیونیست است، در حاشیه نگه دارند، مقابله با این سیاست‌ها مقابله با جاهلیت است‬. 

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: ملتهای منطقه بیدار شده‌اند، بیداری اسلامی را موقتا سرکوب کردند اما بیداری و بصیرت سرکوب شدنی نیست، نباید نیروی بسیار زیاد امت اسلامی را نادیده گرفت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۶
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی