می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شغل و اعتیاد عجیب و باورنکردنی این زن! +عکس

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ
این زن که یک مادر جانشین است منتظر نهمین و دهمین فرزند است ، و با تمام مشکلاتی که برایش پیش امده است همچنان به بارداری های خود ادامه می دهد.
شغل و اعتیاد عجیب و باورنکردنی این زن! +عکس
ین زن که یک مادر جانشین است منتظر نهمین و دهمین فرزند است ، و با تمام مشکلاتی که برایش پیش امده است همچنان به بارداری های خود ادامه می دهد و به این کار علاقه زیادی نشان می دهد. بعد از عوارض جدی که هشتمین بارداری برای خانم جیل هاوکینز داشت او تعهد کرده بود که شغلش به عنوان مادر جانشین را ترک کند و دیگر باردار نشود اما چنین نشد و او اکنون در بارداری نهم خود به سر می برد.

او منتظر تولد دوقلوها که فرزندان نهم و دهم وی هستند می باشند و این در حالی است که وی به زودی 48 ساله میشود. او یک مادر جانشین است و رحمش را در اختیار زوجهای نابارور قرار میدهد. او 38 ساله و مجرد است و از خودش هیچ فرزندی ندارد.

او سال گذشته و در هشتمین بارداری اش به دلیل بیماری سخت نتوانست رختخواب را ترک کند و اکثر ساعات به دلیل سر درد شدید قادر به حرکت نبود. وعلیرغم تعهدش برای عدم بارداری دوباره حامله شده است.

خانواده وی به شدت نگران سلامتی جسمانی وی می باشند. او به خاطر شرایط سنی اش قادر به بارداری طبیعی نیست و از طریق عمل آی وی اف باردار شده است. او برای هر بارداری 12000 پوند دریافت میکند و تا به حال زندگی مشترک را تجربه نکرده است.
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۰۳
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی