می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
وزیر امور خارجه عربستان مدعی شد کشورش در مقابل نقض آتش‌بس پنج روزه در یمن با هدف ارسال کمک‌های بشردوستانه، از خود خویشتن‌داری به خرج می‌دهد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، عادل جبیر -- وزیر امور خارجه عربستان سعودی -- با اشاره به ده‌ها مورد حمله و شلیک راکت در شهرهای مرزی نجران و جیزان عربستان و درگیری در یمن مدعی شد: «ما اعلام کردیم به شرطی به آتش بس پنج روزه پایبند خواهیم بود که حوثی ها نیز به آن پایبند باشند. متاسفانه اکنون این گونه نیست.»

وی این سخنان را در حاشیه اجلاس کمپ دیوید در شمال واشینگتن بیان کرد. در اجلاس کمپ دیوید آمریکا و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج (فارس) از جمله امارات، بحرین، عربستان، کویت ، عمان و قطر حضور داشتند.

وزیر خارجه عربستان تصریح کرد: «ما از شلیک خودداری و خویشتن داری می کنیم. امیدواریم حوثی ها نیز به موارد آتش بس پایبند باشند و اگر می خواهند آتش بس وجود داشته باشد، به رفتار تهاجمی خود پایان دهند.»

این آتش بس پنج روزه قابل تمدید از شامگاه سه شنبه و با هدف اعزام کمک برای مردم یمن که با مشکلات زیادی مواجه اند، آغاز شد. جبیر افزود: «ما شاهد رعایت آتش بس نیستیم و به ارزیابی اوضاع ادامه می دهیم. ما اوضاع را از نزدیک پیگیری می کنیم و در مورد اقدام مناسب تصمیم گیری خواهیم کرد.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۵
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی