می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
ناوگروه ۳۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خلیج "عدن" در تماس با کشتی "نجات" از حضور خود در این خلیج و حمایت از کشتی ایرانی خبر داد.
حمایت ناوگروه 34 از کشتی
ناوگروه ۳۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خلیج عدن در تماس با کشتی "نجات(شاهد) " از حضور خود در این خلیج و حمایت از کشتی ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کشتی "نجات" در نزدیکی بندر "مکلا" در سواحل جنوب شرقی "یمن" در آب‌های آزاد خلیج "عدن" حضور دارد و به سمت تنگه "باب‌المندب" در حرکت است.

** "نجات" در حال عبور از خلیج "عدن" است

حدود 21 هزار کشتی سالانه در خلیج "عدن" تردد می‌کنند و کشتی "نجات" هم در حال عبور از خلیج "عدن" است.

**سرعت کشتی در حال حاضر هفت گره دریایی است

سرعت کشتی در حال حاضر هفت گره (واحد سنجش سرعت) دریایی است و شرایط فنی، ایمنی و امنیتی کشتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

**کشتی نجات بعد از ظهر 31 اردیبهشت در بندر "حدیده" یمن پهلو می‌گیرد

کشتی نجات 30 اردیبهشت از تنگه "باب‌المندب" عبور می کند و وارد دریای "سرخ" خواهد شد و در بعد از ظهر سی و یکم اردیبهشت در بندر "حدیده" یمن پهلو می‌گیرد. شرایط روحی و جسمی همه مسافران کشتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. کشتی نجات تا سه روز آینده در بندر "حدیده" پهلو می‌گیرد و در مسیر حرکت به سوی این بندر در "یمن" به نزدیکی بندر "مکلا" در سواحل جنوب شرقی "یمن" رسید.

ناو گروه 34 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تماس با کشتی "نجات" مستقر در خلیج "عدن"، از حمایت این ناوگروه از کشتی نجات خبر داد.

**شرایط امنیتی و فنی کشتی بسیار عالی است

خبرها حاکی از آن است که شرایط جسمی و روحی مسافران کشتی نجات اعم از کادر پزشکی، شخصیت‌های بین‌المللی ضد جنگ و اصحاب رسانه و شرایط امنیتی و فنی کشتی بسیار عالی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۹
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی