می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
خلافکار معروف محله ابوذر که با خودزنی و شکستن درب و پنجره قصد داشت تا از دست ماموران فرار کند، با شلیک تیر پلیس ناکام ماند.
درگیری خونین خلافکار معروف محله ابوذر با ماموران کلانتری/ خودزنی در مقابل چشم خانواده
ساعت 18:00 یازدهم خردادماه بنا بر دستور کتبی صادره از دادسرای ناحیه 20 انقلاب تهران عوامل پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب جهت بازرسی منزل یک متهم به نام "داریوش" معروف به "دایوش دلقک" به آدرس فلاح - میدان ابوذر مراجعه کردند.

ماموران با حضور در محل و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده که مشاهده شد خانواده متهم از حضور مامورین مطلع شده و با تبانی متهم را مطلع نموده اند.

دو تن از مامورین سریعا از دیوار حیاط بالا رفته و مشاهده نمودند متهم با همکاری مادرش در حال امحاء مواد مخدر در داخل سینک ظرفشویی آشپزخانه است.

متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری در خصوص شرارت و مواد مخدر است با مشاهده مامورین به طرز جنون آمیزی شیشه های بالکن را تخریب و با تهدید و ارعاب اقدام به خودزنی خود نمود و سپس تکه های شیشه را به سمت مامورین که در حال تلاش جهت ورود به ساختمان بودند، گرفت و از ورود آنان ممانعت نمود و سپس با همکاری مادر و خواهرش به سمت پشت بام رفت.

وی در حالیکه سلاح سرد در دست داشت در طبقات آپارتمان اقدام به ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنین نموده و در نهایت به پشت بام ساختمان متواری شد.

در ادامه نیروهای کمکی از کلانتری 161 ابوذر به عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر ملحق گردیدند که با حضور در پشت بام مشاهده نمودند متهم بصورت خون آلود چند تکه شیشه در دست دارد و مامورین را تهدید می کند .

عوامل گشت کلانتری چندین بار به وی اعلام کردند خود را تسلیم نماید اما وی با بی توجهی و گستاخی تمام با شیشه خود را مجددا مجروح و سپس به شکل جنون آمیزی به سمت یکی از ماموران حمله ور  شد .

با توجه به اینکه متهم به حملات خود ادامه می داد، یکی از ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح ساق پای متهم را نشانه رفته و با شلیک یک گلوله متهم را از ناحیه ساق پای چپ مجروح و سپس با حضور عوامل اورژانس وی به بیمارستان ضیائیان منتقل گردید.

سرهنگ حجت اله مرادی رییس کلانتری 161ابوذر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:در بازرسی از منزل متهم مقدار 92 گرم تریاک با لفافه کشف و ضبط گردید و تحقیقات ماموران برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده کماکان ادامه دارد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی