می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
سخنگوی دولت گفت: 1850 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به خزانه تخصیص داده شد تا برای تکمیل طرح‌های ناتمام و پرداخت مطالبات پیمانکاران مورد استفاده قرار گیرد و این اقدام اولین بار است که در دولت صورت می‌گیرد.
اختصاص 1850 میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پیمانکاران
 نشست هفتگی محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت با اصحاب رسانه صبح امروز در سالن کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

نوبخت در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهارداشت: 1850 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به خزانه تخصیص داده شد تا برای تکمیل طرح‌های ناتمام و پرداخت مطالبات پیمانکاران مورد استفاده قرار گیرد و این اقداماولین بار است که در دولت صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین 160 هزار میلیارد تومان از سوی دستگاه‌های دولتی برای طرح‌های عمرانی تخصیص  داده شد.

سخنگوی دولت گفت: حذف یارانه 5 گروه یارانه بگیر، کشف برخی رسانه‎هاست، تا زمانی که آیین نامه اجرایی حذف یارانه ها در هیئت دولت تصویب نشود، هرگونه خبر و اعلام تصمیمی غیر واقعی است. بنابراین منتظر تصویب آیین نامه دولت دراین زمینه باشید.

نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور جهانگیری در جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران، گفت: حس می شود همچنان حزب به عنوان یک مجموعه نامناسب و نامطلوب در جامعه تلقی می شود و افتخارمان این است که می گوییم ما جزو هیچ حزبی نیستیم. هریک از اعضای دولت می تواند یک سلیقه سیاسی داشته باشد.

وی ادامه داد: عضویت جهانگیری در حزب کارگزاران بر هیچ کس پوشیده نیست و از قبل هم بوده است و سرزدن جهانگیری به دوستانش در این حزب و یا حضور هر عضو دولت در حزب متبوعش نشان دهنده دخالت دولت در انتخابات نیست.

سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت تنها مجری انتخابات است و استفاده از امکانات دولت برای کارهای انتخاباتی محکوم است.

این خبر تکمیل می‎شود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۱
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی