می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
در پی اعزام کشتی‌های ایرانی به یمن، آمریکا یک فروند ناو هواپیمابر به منطقه گسیل کرد.
اعزام ناو هواپیمابر آمریکایی به آب‌های یمن/ آغاز موج عملیات انتحاری نیروهای انصارالله
به نقل از آسوشیتدپرس،در پی اعزام کشتی‌های ایرانی به یمن، آمریکا یک فروند ناو هواپیمابر به منطقه گسیل کرد.

در پی انتشار خبر اعزام کشتی‌های ایرانی و ابراز نگرانی مقامات آمریکا در این خصوص، یک فروند ناو هواپیمابر برای پیوستن به دیگر کشتی‌های آمریکایی که در منطقه حضور دارند، عازم آب‌های یمن شده است.

گفته می‌شود؛ ناو "روزولت" که حامل چندین جنگنده F/A 18 است، به زودی وارد آب‌های یمن خواهد شد.

ادامه درگیری ها در تعز و عدن

از سوی دیگر خبرها از درگیری نیروهای انصارالله و شبه نظامیان هوادار منصور هادی در شهرهای تعز و عدن حکایت دارد.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد در درگیری های غرب تعز، 15 نیروی انصارالله و سه نفر از شبه نظامیان هوادار منصور هادی کشته شدند.

شبکه خبری اسکای نیوز عربی نیز گزارش داد شبه نظامیان هوادار منصور هادی روز گذشته توانستند جلوی حمله نیروهای انصارالله را بر برخی مناطق تعز و عدن بگیرند.

این شبکه به نقل از برخی منابع اعلام کرد: 18 نفر از نیروهای هوادار علی عبدالله صالح و انصارالله در درگیری های شدید با شبه نظامیان هوادار منصور هادی در منطقه "مرور" در غرب تعز کشته شدند.

در عدن نیز نیروهای انصارالله موفق شدند به سمت منطقه خورمکسر پیشروی نمایند.

هواپیماهای ائتلاف عربستان نیز حملاتی را به اردوگاه نظامی حفا و پایگاه های گارد ریاست جمهوری در منطقه ارحب در شمال صنعا انجام دادند.


25 کشته و 398 زخمی در حمله به پایگاه موشکی صنعا

رویترز به نقل از خبرگزاری سبأ یمن اعلام کرد در حمله روز گذشته جنگنده های سعودی به پایگاه موشکی صنعا دست کم 25 نفر کشته و 398 نفر زخمی شدند.

رویترز اعلام کرد: طبق آمار اولیه در بمباران جنگنده های سعودی به مناطق "حده" و "عطان" در صنعا پایتخت یمن، دست کم 25 غیر نظامی کشته و بیش از 398 نفر زخمی شدند که بیشتر آنها زن و کودک بودند. 

تأکید شورای همکاری خلیج فارس بر قطعنامه شورای امنیت

کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در نشست روز گذشته خود در نیویورک اعلام کردند تا زمان اجرای قطعنامه شورای امنیت مبنی بر کناره گیری نیروهای انصارالله از قدرت امکان برقراری آتش بس در یمن وجود ندارد.

در این نشست 40 دقیقه ای، نمایندگان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس اوضاع یمن و انتخاب فرستاده جدید سازمان ملل به یمن را با دبیرکل سازمان ملل مورد بحث و بررسی قرار دادند.

حمایت وزیر دفاع فرانسه از ائتلاف عربستان

وزیر دفاع فرانسه در اظهاراتی بی اساس، تلاش ایران برای بی ثبات کردن یمن محکوم کرد و از حمایت پاریس از ائتلاف موسوم به عربی سخن گفت.

لودریان در سخنانی در اقامتگاه سفیر فرانسه در بیروت گفت: با اقدام عربستان، کشورهای منطقه نیروهای خود را برای پایان دادن به بی ثباتی در یمن متحد کردند.

آغاز موج عملیات انتحاری نیروهای انصارالله

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از مقامات ارتش عربستان اعلام کرد موج عملیات انتحاری نیروهای انصارالله در مرز یمن با عربستان آغاز شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۱
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی