می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیش از ظهر امروز جمعی از کارکنان و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
افسانه جعلی سلاح هسته‌ای را عَلَم کرده‌اند/ همه ملت مثل یک مشت مستحکم گرد می‌آیند و در برابر متجاوز می‌ایستند
به نقل از دفتر نشر و آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، پیش از ظهر امروز جمعی از کارکنان و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

آنچه می‌خوانید بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار است.
رهبر انقلاب با بیان اینکه طرف مقابل با وقاحت مرتب ما را تهدید نظامی می‌کنند اظهارداشتند: این غلط اضافی را می‌کنند بعد می‌گویند جمهوری اسلامی توان دفاعی نداشته باشد. حتی اگر صریحا هم این تهدید را نمیکردند لازم بود ما به فکر باشیم و آماده باشیم.

ایشان تصریح کردند: جمهوری اسلامی ثابت کرده در دفاع از خود کاملا مقتدرانه عمل می‌کند. همه ملت مثل یک مشت مستحکم گرد می‌آیند و در برابر متجاوز می‌ایستند. در دفاع، ملت ما یک پارچگی کامل دارد و خود را آماده نگه میدارد.

رهبرانقلاب افزودند: افسانه جعلی سلاح هسته‌ای را عَلَم کرده‌اند که بگویند جمهوری اسلامی مایه تهدید است. نه؛ مایه تهدید خود آمریکاست که بدون هیچ مهاری دخالت‌های ناامن کننده از او سر می‌زند. امروز این حوادث گریه‌آور در یمن جاری است و آمریکایی‌ها از ظالم حمایت می‌کنند.


این خبر تکمیل می‌شود...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۰
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی