می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
رئیس سازمان حج و زیارت با تأکید بر اینکه این هواپیما در روزهای گذشته به عربستان پرواز داشته است، افزود: ما انتظار داشتیم که دوباره به هواپیمایی کشور اطلاع دهند و یک طرفه اقدام نکنند.
اوحدذی
"سعید اوحدی" در رابطه با ممانعت از ورود هواپیمای زائران ایرانی به عربستان اظهار داشت: پرواز زائران عمره اصفهانی دیروز با یکی از هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران عازم عربستان شد در حین پرواز اعلام شد که این هواپیما دارای استانداردهای اتحادیه اروپا نیست و اجازه ورود به فرودگاه جده را ندارد.

وی در ادامه افزود: توقع بر این بود که هواپیمایی که طی ماه‌ها و هفته‌های گذشته پرواز‌هایی را به عربستان انجام داده بود، این پرواز را سازمان هواپیمایی عربستان از ورود به فرودگاه این کشور ممانعت نکند تا زائرین به زحمت نیافتند اما این گونه نشد.

اوحدی با اشاره به اینکه هواپیما برگشت و زائرین با هواپیمای دیگری دیشب مشرف شدند، گفت: البته توقع بر این بود که دولت و سازمان هواپیمایی عربستان همکاری کنند اما کارشکنی از طرف آنها صورت گرفت.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه این ماه از آغاز شروع عمره این هواپیما اقدام به جا به جایی زائران به عربستان می‌کرد، گفت: اما سازمان هواپیمایی عربستان قبلاً به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده بود که به هواپیما‌های بالای 25 سال اجازه ورود نخواهد داد و تفاهم نامه‌ ضمنی با شرکت هواپیمایی شرکت هواپیمایی هما انجام داده بود.

وی با تأکید بر اینکه این هواپیما در روزهای گذشته به عربستان پرواز داشته است، از این رو ما انتظار داشتیم، این هواپیما به زمین عربستان بنشیند، افزود: ما انتظار داشتیم که دوباره به هواپیمایی کشور اطلاع دهند و یک طرفه اقدام نکنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۱
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی