می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
البته نیازی به ریشه‌یابی ندارد که چرا اسرائیل از تروریست‌های تکفیری حمایت می‌کند و آن به دلیل کینه ناشی از شکست‌های پی در پی از محور مقاومت از جولای تا آگوست 2006 تاکنون بوده و ضمناً حیات و ممات خود را در حمایت از تروریست‌ها می‌بیند.

رژیم‌صهیونیستی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامیان تروریسم در منطقه شناخته می‌شود که با اقدامات منحصر به فرد خود امنیت و آرامش غرب آسیا را به خطر می‌اندازد.

این رژیم از سال 2011 با کمک به گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه باعث ناآمن شدن این کشور گردیده که لزوم تأمل در این موضوع بیشتر به چشم می‌آید.

سایت المانیتور (Al-Monitor ) در مقاله‌ای با عنوان "آیا اسرائیل و جبهه النصره" برای حمله به سوریه همکاری می‌کنند؟"،عنوان داشت: از زمان آغاز بحران سوریه،دولت این کشور همواره به نقش پنهان اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در "القصیر" در منطقه "حمص" در می 2013 تا جبهه جنوبی در سپتامبر 2014 اشاره دارد.

بر اساس گزارش UN در مدت زمان بین مارچ تا می 2014 در جریان درگیری شدید ارتش سوریه و شورشیان، ارتباط بین شورشیان به مناطق تحت کنترل اسرائیل (رژیم صهیونیستی) (جهت درمان) برده شد.

*** فراهم کردن تجهیزات پزشکی و امکانات ارتباطی

این سایت تأکید کرد: در جبهه جنوبی در منطقه "درعا"،‌ "القنیطره" ارتباط بین شورشیان و ارتش اسرائیل در ماه سپتامبر افزایش یافته است و بمباران مناطق تحت کنترل  در زمان درگیری‌ها در منطقه انجام شده و پیش از نزاع برای شورشیان امکانات – ارتباطی و تجهیزات پزشکی را فراهم کرده است.

سایت گلوبال ریسرچ ( Global Research ) نوشت: بر اساس مشاهدات شورای امنیت سازمان ملل (United National Security Council) در 18 ماه گذشته نیروهای دفاعی اسرائیل (Israel Defence Force) یا (IDF) ارتباط منظمی با شورشیان سوریه از جمله نظامیان دولت اسلامی (تروریست‌های داعش) داشته‌اند.

 
*** معالجه تروریست‌های القاعده و جبهه النصره

این سایت ادامه داد: بر اساس آمار وزارت بهداشت اسرائیل تاکنون بیش از 1000 سوری در 4 بیمارستان اسرائیل درمان شده‌اند که در بین آن‌ها اعضای ارتش آزاد هم دیده می‌شوند. اقلیت‌های Druze با معالجه نیروهای مرتبط با جنگجویان "القاعده" و "جبهه النصره" مخالفند.

روزنامه هاآرتص (Haaretz ) گزارش داد: روابط نزدیک بین شورشیان مسلح سوریه و ارتش اسرائیل بر اساس مستندات سازمان ملل وجود دارد.

                                 

 
سایت آی 24 نیوز ( i24news ) درباره کمک‌های رژیم صهیونیستی به تروریست‌های تکفیری نوشت: بر اساس گزارش‌های شورای امنیت سازمان ملل از مارچ 2013، اسرائیل مجروحان (شورشی) را به داخل اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) جهت مداوا در بیمارستان شهرستان‌های (شهرک‌های) "صفد" و "نهاریا" منتقل کرده است.

سایت گلوبال ریسرچ ( Global Research ) در گزارش دیگری نوشت: تجهیزات نظامی ارتش اسرائیل برای حمایت از شورشیان "جبهه النصره" وارد خاک سوریه شده و در منطقه Bir Ajam از تروریست‌ها حمایت کرده که این روستا در مناطق تحت کنترل سوریه است.

از مطالب فوق می‌توان دریافت که:

1. در 18 ماه گذشته ارتباط بین ارتش رژیم صهیونیستی با تروریست‌ها خصوصاً در جبهه جنوبی و در "درعا" و "قنیطره" وجود داشته است.

2. تجهیزات نظامی و امکانات پزشکی رژیم صهیونیستی در خدمت تکفیری‌ها و خصوصاً "جبهه النصره" در جبهه جنوب و منطقه "جولان" است.
 
البته نیازی به ریشه‌یابی ندارد که چرا اسرائیل از تروریست‌های تکفیری حمایت می‌کند و آن به دلیل کینه ناشی از شکست‌های پی در پی از محور مقاومت از جولای تا آگوست 2006 تاکنون داشته و ضمناً حیات و ممات خود را در حمایت از تروریست‌ها می‌بیند.

به نظر می‌رسد این حمایت‌هایی که از گذشته و به گفته رسانه‌ها از 18 ماهه اخیر وجود داشته و در حال حاضر هم با به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت ادامه دارد در آینده هم با توجه به منافع در هم تنیده صهیونیست‌ها و تروریست‌ها ادامه خواهد یافت و این کمک‌ها در قالب تجهیزات پزشکی به داعش و جبهه النصره نمود می‌یابد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی