می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
خطیب موقت نمازجمعه این هفته تهران گفت: آمریکا تا چه زمانی می‌تواند با ظلم، خونریزی و تجهیز تروریست‌ها منافع خود را در منطقه و خصوصا سوریه پیش ببرد؟ آنها باید پاسخگوی این خون‌های ریخته شده باشند.
آمریکا پاسخگوی خون‌های ریخته شده در سوریه باشد/ طرف غربی دست از بهانه‌جویی در مقابل ایران بردارد
"آیت‌الله موحدی کرمانی" در خطبه‌ اول نماز جمعه تهران که  درآخرین جمعه اسفند 93 برگزار شد با سفارش مردم به تقوا اظهار داشت: بیشترین توصیه رسول اکرم قرآن و اهل بیت توجه و توصیه به تقواست.

وی ادامه داد: هر انسانی باید خود بسنجد چه اعمالی انجام داده است و هرچه از او سرزده است ذخیره آخرت است چه این اعمال خوب باشد و چه بد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: بهتر است در پایان سال مروری بر اعمال خود در این سال داشته باشیم یک سال از عمرمان کم شد آیا دراین سال به تکالیف خود عمل کردیم.

آیت‌الله موحدی کرمانی ضمن ابراز آرزوی موفقیت برای تمام مسلمانان و تحقق سالی خوش تصریح کرد: امیدوارم سال جدید سال عزت اسلام و ذلت دشمنان اسلام باشد و پیش از همه آرزومندم امسال سال ظهور حضرت حجت (عج) باشد. 

وی با بیان اینکه یکی از امتیارات ویژه هر انسان قدرت تفکر وی می‌باشد تصریح کرد: مسئله تفکر مسئله مهمی است و به ما سفارش شده است در صورتی که یک لحظه ساکت بودید از این سکوت در مسیر تفکر استفاده کنید و زمانی هم که سخنی می‌گوید کوشش کنید سخن شما ذکر و نگاهتان پند باشد اگر به زیارت اموات می‌روید ضمن زیارت عبرت بگیرید زیرا روز قیامت روزی است که به اندازه سنگینی ذره‌ای که در فضا به چشم نمی‌آید به نتایج اعمال خوب یا بد ما رسیدگی خواهد شد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قرآن بحث از بهار می‌کند تصریح کرد: قرآن به صورت ویژه سخن از بهار به میان می‌آورد همان بهاری که مورد توجه ایرانیان باستان بوده است قرآن بهار را به عنوان آیتی از آیات خداوند مطرح می‌کند این آیت و نشانه است این را ببینید و پند بگیرید و آگاه باشید در قیامت نیز مانند بهار همه موجودات دوباره بیدار می‌شوند.

آیت‌الله موحدی کرمانی ضمن بیان اینکه دین به تفکر اهمیت ویژه‌ای داده است یادآور شد: عبادت همراه با تفکر به انسان نشاط می‌بخشد عبادت را با تفکر وزین کنیم و بکوشیم به فکر کردن عادت کنیم .

وی افزود: انسانی که جایگاهش قبر است باید مراقب باشد به این دنیا شیفته نباشد مرگی که اولش قبر است از آخرش که برزخ است باید بیشتر نگران بود و به همین دلیل هر انسان  مراقب سبک زندگی خود باشد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه دین فقط برای آخرت نیامده است تصریح کرد: دین اسلام برای آخرت و دنیا آمده است خداوند متعال سعادت و خوشبختی هر انسان را در هر دو بعد دنیا و  آخرت خواسته است و بارها در قرآن سفارش می‌کند از نعمت‌ها استفاده کنید و خود را از لذت‌های مشروع محروم نکنید. 

آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: خداوند دوست دارد انسان‌ها از حلال‌ها استفاده کنند و حلال‌ها را برای خود منع نکند. 

وی با تأکید بر اینکه در دین اسلام در کنار حیات مادی حیات معنوی نیز بیان شده است تصریح کرد: در قرآن آمده است ما زمین را زنده کردیم و حیات معنوی نیز به دست انبیا و اولیا در جوامع بوجود آمده است که به واسطه این حیات عرب منحطط را عزت و شرف داد ایران را که گرفتار سلطه شاهان بود و طعم بردگی را می‌چشید خداوند بدست رهبری صالح و بزرگ یعنی امام خمینی نجات داد و این به معنی حیات در کشور است. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: حیاتی که شامل همه چیز است تحول، دگرگونی اخلاقی فداکاری و ایثار و برآیند آن در سالهای بعد جوان‌ها، دانشجویان و بسیجیانی بودند که داوطلبانه برای خدمت به مردم اعزام می‌شدند. 

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه خطبه‌ها با سفارش به مطالعه وصیت‌نامه شهدا تأکید کرد: در وصیت‌نامه این عزیزان دقت کنید عجیب است این وصیت‌نامه‌ها مملو از سلسله مراتب قرآن است اینکه جوانی در این سن از کجا به این معارف دست یافته است جای شگفتی دارد این همان حیاتی است که نصیب ملت اسلام و ایران شد. 

وی در ادامه با ابراز امیدواری در اینکه سال جدید سال عزت، کرامت، بزرگی و پیروزی ملت ایران و همه ملل اسلام می‌باشد تصریح کرد: نوروز امسال بین دو فاطمیه قرار دارد و از آنجا که همه ما شیفته اهل بیت هستیم باید فضای کشور در این ایام فضای فاطمی باشد وحزن و اندوه در تجمعات ما به سرور و شادی قالب باشد و نشست‌های ما با نام و سلام به حضرت صدیقه زهرا مزین شوند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه همه را به تقوا توصیه کرد و افزود: تقوا انسان را از ظلمت خارج و به نور وارد می‌کند و ظلمت معلول پیروی از قدرت هوای نفس است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: بزرگ‌ترین مناسبت در سال آینده شهادت حضرت فاطمه (س) در روز سه‌شنبه آینده است. حضرت فاطمه (س) الگویی است برای همه و ایشان دوران سختی را گذراندن و درس‌های فراوانی به ما دادند.

وی ادامه داد: یکی از القاب حضرت فاطمه (س) یعنی هانیه به معنای مهربانی است و ایشان آنقدر مهربان بودند که مشکلات‌شان را با همسر خود نیز در میان نمی‌گذاشتند.

موحدی‌کرمانی با اشاره به الگوهای بسیار در زندگی حضرت فاطمه (س) افزود: یک الگوی بسیار مهم در زندگی ایشان، کمک به خادم است و زمانی که پدر ایشان خادمی را برای کمک به وی می‌فرستد،‌ ایشان کار را تقسیم می‌کند و یک روز خود امور خانه را انجام می‌دهند و یک روز خادم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به وقایع هفته گذشته عراق تصریح کرد: موفقیت ارتش و مردم عراق در مبارزه با داعش را آرزومندیم و امیدواریم خداوند آن‌ها را یاری کند تا بتوانند تکریت را به طور کامل آزاد کنند.

وی اظهار داشت: همچنین برای مردم بحرین نیز در سال آینده آرزوی موفقیت داریم.


موحدی‌کرمانی با اشاره به اظهارات جان کری در مورد شکست آمریکا در سوریه گفت: کری اعتراف کرد که آمریکا در سوریه شکست خورده است و عجیب است که آن‌ها هرچه شکست می‌خورند، بیدار نمی‌شوند و از آن پند نمی‌گیرند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان این که حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از شاه ایران باعث شد این کشور در ایران منفور شود، گفت: حمایت از شاه ایران به شما درس نداد که نباید در امور داخلی کشورها دخالت کنید و دخالت‌های شما در ایران باعث شد تا در اکثر نقاط این سرزمین فریاد مرگ بر آمریکا بلند شود.

وی تصریح کرد: تا چه زمانی می‌خواهید با ظلم، خون‌ریزی و تجهیز تروریست‌ها به اهداف خود برسید، ‌فکر می‌کنید موفق می‌شوید، انسان‌های ظالم نمی‌توانند خانه‌ای آباد داشته باشند.

موحدی‌کرمانی افزود: آمریکا تا چه زمانی می‌خواهد بگوید در بحث هسته‌ای به ایران اعتماد نداریم. در صورتی که ایران و هیئت ایرانی همه راه‌ها را پیش پای آن‌ها گذاشته‌اند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تحسین ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی اظهار داشت: احسنت به هیأت مذاکره‌کننده ایرانی که مقاوم ایستاده و از ایران دفاع می‌کند و زیر حرف زور نمی‌رود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در دنیا عده‌ای آزاده پیدا شوند و آمریکا را محاکمه کنند. این‌ها جنایتکارند و در آخر امر هم می‌گویند که ما شکست خورده‌ایم، خوب شما غلط کرده‌اید که این همه در منطقه خون‌ریزی کردید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی