می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
مذاکرات وزیران خارجه ایران و آمریکا با حضور هیات‌های مذاکره‌کننده دو طرف صبح امروز سه شنبه در لوزان سوییس از سر گرفته می‌شود.
ادامه رایزنی‌های ظریف و کری در روز سوم مذاکرات هسته‌ای
مذاکرات وزیران خارجه ایران و آمریکا با حضور هیات‌های مذاکره‌کننده دو طرف صبح روز سه شنبه در لوزان سوییس از سر گرفته می شود. 

روز گذشته نیز وزرای خارجه ایران و آمریکا به مدت 5 ساعت با حضور معاونین و وزیر انرژی آمریکا دیدار کردند و پس از آن شست مشترک وزرای خارجه ایران، فرانسه، انگلیس، آلمان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شد.

در این بین وزیر امورخارجه کشورمان به صورت دوجانبه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیرخارجه انگلیس دیدار کرد.

ظریف در ملاقات با موگرینی آخرین تحولات مربوط به روند مذاکرات هسته ای ،رابطه ایران و اتحادیه اروپا و همچنین آخرین تحولات منطقه ای را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

وزیر خارجه کشورمان در این دیدار گفت: باید درباره راه حل ها صحبت کنیم،روی آنها توافق کنیم و سپس نگارش را آغاز نماییم.

همچنین "علی‌اکبر صالحی" پس از پایان جلسه دوجانبه ایران و آمریکا با تاکید بر این‌که «جلسات همواره بخش های فنی و سیاسی دارد» افزود: جلسه فنی ما با طرف آمریکایی از دیروز بعدازظهر آغاز شد و احساس می‌کنم هر بار که در این جلسات شرکت می‌کنیم مقداری توانسته‌ایم به جلو برویم که همین به نوبه خود نشانه مثبتی است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی