می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم قضایی برای متهم «م. ه» خبر داد و گفت: چهارشنبه هفته گذشته به وکلای این متهم اخطارهایی صادر شد که برای ابلاغ حضوری در دادگاه صادرکننده حکم حاضر شوند.
محکومیت«م.ه» به حبس، جزای نقدی و انفصال/حکم قطعی نیست
حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» دقایقی پیش در گفتگو با شبکه خبر با اعلام اینکه هنوز حکم قطعی نشده و در این باره عذر قانونی دارم، گفت: یک بخش از اتهامات «م.ه» به استناد ماده 3 قانون تشدید مرتکبان ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری حکم به حبس، جزای نقدی و انفصال صادر شده است.

وی تاکید کرد: همچنین به اتهام تبصره 2 ماده 5 این قانون یعنی تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاسو کلاهبرداری حکم حبس و جزای نقدی و رد مال و انتصال صادر شده است.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: «م.ه» درباره مسائل امنیتی به حبس محکوم شده است.

وی تاکید کرد: حکم که قطعی شد قطعا آن را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد، ضمن اینکه این حکم قابل بازنگری و تجدید نظرخواهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ حکم به متهم و وکلایش وی 20 روز فرصت دارد تا به رای صادره اعتراض کند و اگر اعتراض نکرد حکم قطعی تلقی خواهد شد.

احضار «م.ه» برای ابلاغ حکم به دادگاه انقلاب احضار «م.ه» برای ابلاغ حکم به دادگاه انقلاب

همچنین صبح امروز یک منبع آگاه با اشاره به احضار «م.ه» به دادگاه انقلاب برای ابلاغ حکم، اظهار داشت: امروز قرار بود متهم به اتفاق وکلایش برای دریافت ابلاغ حکم صادره به دادگاه انقلاب مراجعه کنند.
متن کامل:
یک منبع آگاه از احضار «م.ه» به دادگاه انقلاب و ابلاغ حکم وی خبر داد.
وی ادامه داد: «م.ه» و وکلایش برای دریافت ابلاغ حکم، تا ساعت 15 روز گذشته به دادگاه مراجعه نکردند و بیش از این مجاز به اطلاع رسانی نیستم.

شایان ذکر است؛ «م.ه» بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 از ایران خارج شد و بعد از گذشت حدود سه سال شامگاه یکشنبه 2 مهر ماه سال 91 با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دبی به کشور بازگشت، وی پس از بازگشت به تهران در فرودگاه توسط نماینده دادستانی بازداشت شد اما تعهد داد تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند. 

وی یک روز بعد یعنی سوم مهر ماه به دادسرای امنیت رفت اما در ساعات پایانی همان روز با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان اوین شد که این بازداشت 2 ماه و 23 روز طول کشید و سرانجام در تاریخ 26 آذر سال 91 با قرار وثیقه 10 میلیارد تومانی آزاد شد. 
  
گفتنی است؛ پرونده «م.ه» با کیفرخواستی ۱۲۵ صفحه‌ای، ۱۵ اردیبهشت ۹۲ از سوی دادگاه به دادسرای تهران بازگردانده شد تا ایرادات آن برطرف شود و در نهایت 11 مردادماه امسال و پس از گذشت 679 روز رسیدگی مجدد آغاز شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۴
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی