می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
عناصر گروه تروریستی داعش آثار تاریخی را که از عراق و سوریه به تاراج برده‌اند، از طریق سایت اینترنتی خرید و فروش آمریکایی «ای بی» به فروش می گذارند.
 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد، داعش آثار تاریخی را که عناصر آن به تاراج برده اند، از طریق سایت اینترنتی خرید و فروش «ای بی» (ebay) به فروش می گذارد.

"تایمز" روز شنبه در گزارشی نوشت: جواهرات، قطعات فلزی و آثار سفالی تاریخی که عناصر مسلح از مراکز باستانی دو کشور عراق و سوریه به سرقت برده اند، گروه‌های جنایتکار به کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل می کنند  و فرایند فروش نیز از طریق سایت های اینترنتی خرید و فروش انجام می شود.

بر اساس این گزارش، داعش سود بسیار زیادی از طریق خرید و فروش آثار فرهنگی و باستانی به دست می آورد و در این خصوص میلیون ها دلار به دست آورده است.

تایمز افزوده است: از شش مرکز باستانی در سوریه که در فهرست یونسکو قرار دارد، پنج مرکز را عناصر داعش به تاراج برده اند ارائه این آثار گرانبهای باستانی برای فروش در بازار سبب شده است که از قیمت برخی از قطعات این آثار در بازارها کاسته شود، به گونه ای که به گفته مسؤولان اداره کمرک آمریکا انتقال آثار باستانی سوریه و عراق در طی سال های دو هزار و یازده تا دو هزار و سیزده به آمریکا دو برابر شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۴
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی