می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

وزیر خارجه آمریکا در سخنانی در حاشیه نشست اقتصادی در شرم الشیخ مصر اعلام کرد هنوز هیچ تصمیم نهایی در خصوص توافق هسته‌ای با ایران اتخاذ نشده است.

 شبکه تلویزیونی الحدث، "جان کری" وزیر خارجه آمریکا در سخنانی در حاشیه نشست اقتصادی در شرم الشیخ مصر بر پایبندی کشورش به شراکت با مصر تاکید کرد.

جان کری تاکید کرد مصر نقش مهمی در مبارزه با افراط‌گرایی ایفا می‌کند.
جان کری اضافه کرد: ما افزون بر چالش‌هایی که پیش روی مصر قرار دارد مساله حقوق بشر و آزادی‌ها را نیز با مقامات این کشور بررسی کردیم. ما خواهان مشارکت همه مصری‌ها در آینده کشورشان هستیم

کری با اشاره به بحث هسته‌ای ایران گفت: ما خواستار آن هستیم در‌‌ نهایت به این نتیجه برسیم که برنامه هسته‌ای ایران برنامه‌ای کاملا صلح آمیز در امروز و آینده باشد.

کری همچنین گفت هنوز هیچ تصمیم نهایی در خصوص توافق هسته‌ای با ایران اتخاذ نکرده‌ایم.

وی افزود: تحریم‌ها به تنهایی ضامن صلح آمیز ماندن برنامه هسته‌ای ایران نیست. 

کری ادامه داد: در صورتی که با ایران به توافق هسته‌ای دست پیدا نکنیم گزینه‌های دیگری داریم.

وی همچنین گفت پایان این ماه موعد نهایی دستیابی به توافق با ایران است.

جان کری گفت: تحریم‌ها به تنهایی نمی‌توانند چنین هدفی را محقق کنند ما نیازمند تعهدات و التزاماتی قابل اجرا وتحقق هستیم. ما نیازمند طرحی مورد اجماع هستیم که بتواند نظام بازرسی‌ها را تضمین کند و مشخص کند که در میدان واقعیت چه می‌گذرد و مطمئن شویم که برنامه هسته‌ای ایران صلح آمیز است. این چیزی است که ما درباره آن گفتگو می‌کنیم. 

وزیر خارجه آمریکا  ادامه داد: "بنابراین ما باید از هر مسیر و روند احتمالی چه درباره اورانیوم و چه پلوتونیوم یا هر ماده دیگری که ممکن است به بمب اتم تبدیل شود نگران باشیم."

کری در ادامه سخنرانی گفت: به تلاش برای دستیابی به توافق خوب با ایران ادامه خواهیم داد. هنوز درخصوص توافق هسته‌ای ایران شکاف‌های مهمی وجود دارد. 

جان کری در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ما از تحرکات ایران در مناطق شمالی عراق آگاه هستیم و این موضوع را با العبادی نخست وزیر این کشور مطرح کرده‌ایم. ما از مشارکت ایران در عملیات نظامی کنونی در تکریت غافلگیر نشدیم و از آن مطلع بوده‌ایم.

جان کری در ادامه تاکید کرد: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای حل مناقشه منطقه همچنان از طرح تشکیل دو کشور فلسطین و اسرائیل حمایت می‌کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی