می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
"حسن روحانی" در حالی به استقبال دومین سالروز پیروزی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رود که این روزها بواسطه عملکردش در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی با انتقادات بسیار زیادی از سوی جناح‌های مختلف سیاسی مواجه شده است.
"حسن روحانی" در حالی به استقبال دومین سالروز پیروزی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری  می‌رود که این روزها بواسطه عملکردش در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی با انتقادات بسیار زیادی از سوی جناح‌های مختلف سیاسی مواجه شده است.

                                        مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید از زبان سخنگوی وزارت کشور                                       

برخی از منتقدین وی معتقدند که رئیس‌جمهور تمام نگاه خود را به نتیجه مذاکرات هسته‌ای معطوف کرده و براین باور است که با از بین رفتن تحریم‌ها، تمامی مشکلات جامعه از بین خواهد رفت، لذا وی را متهم به کوتاهی در امور کشور می‌کنند و ادعا دارند که رئیس دولت یازدهم عملکرد خاصی در طول دو سال گذشته نداشته است، از سوی دیگر حامیان و موافقان روحانی به حمایت وی پرداخته و اعتقاد دارند دولت تدبیر و امید در شرایطی روی کار آمد که کشور در بدترین وضعیت سیاسی، اقتصادی و ..قرار داشت و مسئولیت پذیرفتن وی در آن شرایط اقدامی جهادگونه بود.

در همین راستا برآن شدیم تا با حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور به گفت‌و‌گو بنشینیم و مهم‌ترین دستاوردهای دولت یازدهم را در طول دو سال گذشته مورد ارزیابی قرار دهیم.                                                                                                                            
                                            مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید از زبان سخنگوی وزارت کشور                                       
امیری گفت:دولت تدبیر و امید با مدیریت رئیس‌ جمهور و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف دستاوردهای بسیار چشمگیر و بزرگی داشته است. 
 
سخنگوی وزارت کشور افزود: مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم مربوط به شرایط اقتصادی کشور و مهار تورم است که موجب شده وضعیت اقتصادی کاملا تثبیت پیدا کند و نرخ ارز به ثبات برسد.

وی ادامه داد: ما فراموش نکرده‌ایم که در اواخر دولت قبل، نرخ ارز لحظه‌ای تغییر پیدا می‌کرد و ثباتی در بازار و اقتصاد وجود نداشت و گاهی اوقات معاملات کشور با وجود پول رایج مملکت با نرخ دلار انجام می‌گرفت که این کار اینک سامان یافته، اقتصاد به ثبات رسیده و قیمت ارز تثبیت پیدا کرده که این عملکرد، موفقیت بزرگی است. 
 
امیری تصریح کرد: در حوزه سلامت هم کارهای خوبی انجام گرفته و مردم به ویژه قشر کم درآمد و آسیب پذیر کشور از موضوع ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اظهار رضایت می‌کنند. 

سخنگوی وزارت کشور اضافه کرد: در حوزه سیاست خارجی عزت و احترام ایرانی را دوباره بهبود بخشیده‌ایم و به آن هویت واقعی که در شرایط بین‌المللی داشتیم، برگشته‌ایم. کشورهای زیادی که قبلا با ما مسئله داشتند اینک شرایطشان را متناسب تنظیم می‌کنند و رفت و آمدهای متعددی در جریان است.    
              
                                         مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید از زبان سخنگوی وزارت کشور                                  
 
وی همچنین با بیان اینکه در حوزه اصلاح نظام اداری نیز دستاوردهای خیلی بزرگی وجود داشته گفت: قبلا در بعضی بخش‌های حوزه سیاست‌های کلان نظام اداری تا 500 درصد انحراف داشتیم و اکنون این حوزه در حال اصلاح است.
 
امیری تاکید کرد: در بحث سیاست داخلی که موضوع بسیار مهمی است، انسجام، اتحاد و وحدت ملی تا حدودی آسیب‌هایی دیده بود و حتی این اختلافات در دوره گذشته به سران قوای سه گانه هم رسیده بود ولی اکنون شاهد آن هستیم که روسای سه قوه همه همدل، همزبان، همراه ، هم‌گام و هم‌هدف تحت ولایت مقام معظم رهبری، امورات مربوط به خود را اداره می‌کنند و اتحاد و انسجام کامل در کشور برقرار است کابینه رئیس جمهور هم یک کابینه فراجناحی است و تمام احزاب اصلا‌ح‌طلب، اصولگرا، اعتدال‌گرا حضور دارند و از همه‌ی نگاه‌ها و سلیقه‌های کشور در پست‌های سیاسی استفاده شده است. 

                                        مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید از زبان سخنگوی وزارت کشور                                    
 
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه توجه به اقوام، اقلیت‌ها در این دولت دستاورد بزرگ دیگری است، گفت: رئیس ‌جمهور با انتصاب یک دستیار ویژه در امور اقوام و اقلیت‌ها کمک کرد تا این گرو‌هها هویت دقیق و ملی خود را بهتر و بیشتر پیدا می‌کنند که این موضوع در سطوح بین‌المللی و بحث انسجام داخلی یک امتیاز برای ما به شمار می‌آید.
 
وی افزود: مبارزه با فساد اداری، فساد مالی بدون هیاهو و سر و صدا با رعایت قوانین و مقررات در دولت تدبیر و امید، دستاوردهایی را داشته که قابل توجه است. 
 
امیری اضافه کرد: بحث راه‌اندازی واحدهای تولیدی که تعطیل شده بودند هم مسئله مهمی است که اکنون در مسیر صحیحی قرار گرفته است. 
 
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: اکنون در پرونده هسته‌ای که موضوع مهمی در سطح بین‌المللی است به جاهای خیلی خوبی رسیده‌ایم و امیدواریم بزودی شاهد نهایی شدن توافقاتی باشیم که هم اقتدار ملی و هم مصلحت ملی در آن باشد.
 
وی در ادامه گفت: اصلاحاتی که در ارتباط با قانون بودجه از منظرهای حقوقی اتفاق افتاد و اینکه بودجه در سر موعد قانونی در این دولت به مجلس ارائه شد و مجلس در فرصت کافی توانست به لایحه بودجه رسیدگی کند هم امر بسیار مبارک و مهمی بود زیرا این کار در موعد قانونی انجام گرفت و شورای نگهبان نیز توانست در موعد قانونی به بودجه رسیدگی کند.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: در دولت گذشته،در یک مقطعی بودجه به شکل دو/دوازدهم تصویب شد که آسیب‌هایی به سرمایه‌گذاری و برنامه‌هایی که وابسته به بودجه است، زد اما در این دو سال گذشته بودجه در موعد مقرر و قانونی به مجلس ارائه شد و تصویب شد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی