می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

تلافی والیبالی به شیوه لهستانی‌ها

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ
والیبال جزو ورزش اول کشورش لهستان است و این موضوع که تیم ملی ایران از آن‌ها یک امتیاز گرفت، باعث دلخوری‌شان شد و در صدد تلافی برآمدند.
از آن‌جا کهلهستانی‌ها عنوان قهرمانی جهان را یدک می‌کشند٬ تمام تلاش خود را به کار گرفتند که در خانه‌شان به تیم ایران که عنوان ششمی جهان را داراست،ست و امتیازی را واگذار نکنند که بازی خوب و حرفه‌ای ملی‌پوشان کشورمان در دومین رویداد باعث شد تا یک امتیاز شیرین را به دست آورده و خیالات آن‌ها را نقش بر آب کند.

پیش از بازی دوم تیم‌های ایران و لهستان تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان بر میزبانی خوب و بدون مشکل اذعان کردند اما تغییر ناگهانی رفتار آن‌ها باعث شد تا گمان‌ها به آن سمت رود که می‌خواهند واگذاری یک امتیاز را تلافی کنند.

در تمامی کشورها عرف آن است که در فرودگاه برای تیم‌های ورزشی به خصوص تیم‎هایی که تعداد نفرات آنها زیاد است، گیت اختصاصی مشخص کرده و کارهای بازیکنان و اعضای کادر فنی آن تیم خاص بدون ایستادن در صف مسافران انجام می‌شود اما این موضوع در مورد والیبالی‌ها رعایت نشد و آنها برای ترک لهستان در فرودگاه ساعت‌ها برای انجام کارهای مربوط به پرواز در انتظار ماندند.

گفتنی‌است؛ تیم ملی والیبال ایران هم‌اکنون در کازان روسیه به سر می‌برد تا نخستین بازی خود در لیگ جهانی امسال را مقابل تیم ملی این کشور روز شنبه 23 خرداد ماه برگزار کند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی