می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
"الی بن داهان" گزارش روزنامه وال استریت ژورنال درمورد حمله سایبری رژیم صهیونیستی به رایانه های مذاکرات هسته ای را بی اساس خواند و در عین حال ادعا کرد این رژیم برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز راه های دیگری دارد.
به نقل از روزنامه تایمز آو اسرائیل، "الی بن داهان" گزارش روزنامه وال استریت ژورنال درمورد جاسوسی رژیم صهیونیستی از مذاکرات هسته ای را بی اساس خواند در عین حال اذعان کرد اگر برنامه ای هم در این زمینه وجود داشته وی بی اطلاع بوده است. 
وی این سخنان را در واکنش به گزارشی بیان کرد که همان روز منتشر و در آن اعلام شده بود رژیم صهیونیستی رایانه های هتل های خارجی را که میزبان مذاکرات ایران و قدرت های جهانی هستند، هک کرده است تا از این طریق بتواند به اطلاعات مذاکراتی که پشت درهای بسته انجام می شود، دست یابد. 
بن داهان در مصاحبه با رادیو اسرائیل تمام اتهاماتی را که روزنامه وال استریت ژورنال مطرح کرده بود، رد کرد. معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چنین اتهاماتی را بی اساس خواند و به مصاحبه کننده اطمینان داد اسرائیل برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز راه های دیگری دارد و نیازی به حملات سایبری نیست. 
در گزارش وال استریت ژورنال به گفته های محققان شرکت امنیت سایبری کاسپرسکای در مسکو استناد شده بود که این هتل ها از دو هفته پیش از میزبانی مذاکرات همگی هدف حمله نسخه ای از ویروس دوکو قرار گرفته اند.
بر اساس این گزارش، کاسپرسکای رایانه های هزاران هتل اروپایی دیگر را کنترل کرده است که همگی پاک بوده اند. 
سایر مقامات رژیم صهیونیستی از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی