می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ماده سمی در لاک ناخن با سقط جنین ارتباط دارد

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ق.ظ
محققان آمریکایی هشدار می دهند، افرادی که به طور مداوم در معرض مواد شیمیایی قرار می گیرند، در معرض خطر ابتلا به سرطان، سقط جنین، بیماری تنفسی و پوستی قرار دارند.
ماده سمی در لاک ناخن با سقط جنین ارتباط دارد
در برخی از آرایشگرانی که در زمان بارداری، کار خود را با مواد شیمیایی ادامه می دهند، خطر سقط جنین ۲ تا ۳ برابر افزایش می یابد و احتمال عقب ماندگی ذهنی جنین زیاد است.

همچنین در برخی موارد کودکان آنها قادر به راه رفتن یا صحبت کردن نخواهند بود.به نقل از سایت «MSN»، نتایج بررسی های متعدد نشان می دهد در افرادی که به طور مداوم با مواد شیمیایی مانیکور ناخن در تماس هستند، احتمال مرگ بر اثر بیماری هوچکین، تولد نوزاد زیر وزن طبیعی و بروز سرطان سلول های مغز استخوان بیشتر دیده می شود. 

برخی از این زنان دچار اختلال پوستی نیز می شوند. در حال حاضر استفاده از بیش از هزار نوع ماده شیمیایی برای ساخت لوازم آرایشی در کشورهای اتحادیه اروپا منع شده است. در کشور استرالیا ماده شیمیایی به نام دی بوتیل فتالات که باعث می شود لاک نرم و انعطاف پذیر شود، در فهرست مواد مسمومیت زا قرار دارد و تولیدکنندگان در برچسب هر محصول حاوی این ماده، باید خطرات آن را یادآوری کنند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی