می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
مرد شیطان صفتی که با ربودن دختری ۳ ساله او را در پارک مورد آزار و اذیت قرار داده بود با رأی دادگاه به ۱۵ سال حبس و شلاق محکوم شد.
ماجرای آزار و اذیت بی‌رحمانه دختر بچه 3 ساله در یکی از پارک‌های پایتخت
مرد شیطان صفتی که با ربودن دختری ۳ ساله او را در پارک مورد آزار و اذیت قرار داده بود با رأی دادگاه به ۱۵ سال حبس و شلاق محکوم شد.

اواسط دی‌ماه سال گذشته مردی با پلیس تماس گرفت و گفت فردی را در حال کودک‌آزاری در پارک دیده و با او درگیر شده است. دقایقی بعد گروهی از مأموران کلانتری 117جوادیه راهی محل حادثه شدند. مردی که شاهد این حادثه تلخ بود به مأموران گفت: مشغول ورزش‌کردن در پارک بودم که متهم و دختربچه را روی یکی از سرسره‌های پارک دیدم.

دختر که سن چندانی نداشت و یک نان سنگک در دستش بود، گریه می‌کرد اما مرد به گریه‌های او توجهی نمی‌کرد و در حال آزار او بود. من هم با آن مرد درگیر شدم و دختربچه را از چنگش نجات دادم. در ادامه مأموران با گشتزنی در آن حوالی متهم را بازداشت کردند. وی در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران توسط بازپرس مدیرروستا تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به آزار و اذیت دختر بچه گفت: دختربچه را درحالی‌که یک نان در دستش بود و می‌خواست از خیابان عبور کند دیدم و او را به بهانه بازی‌کردن به پارک بردم.

ابتدا با دادن شکلات او را سرگرم کردم و در ادامه او را روی یکی از سرسره‌ها بردم و مورد آزار و اذیت قرار دادم.بررسی سوابق این مرد 42ساله که متاهل و دارای 2فرزند است نشان می‌دهد او پیش از این 2بار به اتهام آزار و اذیت کودکان دستگیر و زندانی شده است.

در چنین شرایطی پرونده اتهامی‌اش با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به اتهام آدم‌ربایی و رابطه نامشروع به شعبه 1142مجتمع قضایی بعثت فرستاده شد. در جلسه محاکمه متهم بار‌دیگر به آزار دختر بچه 3ساله اعتراف کرد و گفت با وسوسه شیطانی دست به چنین کاری زده است. با وجود این، قاضی دادگاه وی را مجرم تشخیص داد و او را به اتهام آدم ربایی به تحمل 15سال حبس و به اتهام رابطه نامشروع به تحمل 90ضربه شلاق محکوم کرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی