می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
جانشین فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان مسلح و دستگیری قاچاقچیان به همراه خودروهای حامل بیش از نیم تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی استان خبر داد.
پاسخ کوبنده مرزداران پس از تیراندازی اشرار/ 4 نفر دستگیر شدند

 سرهنگ پاسدار محمد ملاشاهی افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اش

رافیت دقیق اطلاعاتی و عملیاتی از قصد یک باند مواد مخدر برای انتقال محموله خود به وسیله سه دستگاه خودرو به داخل کشور آگاه شده و برای دستگیری آنان اقدامات لازم را آغاز کردند.
جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران ضمن شناسایی محل های احتمالی تردد سوداگران مرگ با اجرای کمین و با تشدید نیروهای عملیاتی در منطقه حضور یافته و به پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی اضافه کرد: در اجری این ماموریت سوداگران مرگ که خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند با تیراندازی به سمت مامورین قصد فرار از منطقه را داشتند که مرزداران با پاسخی کوبنده ضمن زمین گیر کردن قاچاقچیان و دستگیری چهار نفر از آنان توانستند مانع ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور شوند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به کشفیات این عملیات یادآور شد: مرزداران با بررسی دقیق از محل موفق شدند با توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا مقدار 518 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی