می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
ماموران پلیس با شلیک 5 تیر هوایی به دعوای خیابانی 4 اوباش مست پایان دادند.
تسویه حساب اوباش قمه به دست در وسط خیابان/ 5 تیر پلیس موج وحشت را درهم شکست
ساعت 21 ، سوم خرداد ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر درگیری چند شرور مست شمشیر به دست با یکدیگر که موجی از رعب و وحشت را در خیابان تختی ایجاده کرده بود بلافاصله اکیپی از ماموران گشت کلانتری 160 خزانه به همراه یگان ضربت سرکلانتری به محل اعزام شدند.
 
ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند، این اراذل مست با یکدیگر درگیر شده و یکدیگر را مجروح کرده‌اند و حتی با دیدن پلیس نیز حاضر نبودند از اقدامات مجرمانه خود دست بکشند.
 
عوامل کلانتری با شلیک 5 تیر هوایی موفق شدند 4 متهم شرور را بازداشت و از آنان 4 قبضه قمه کشف و ضبط کنند.
 
یکی از افراد شرور که "مهران" نام داشت،‌ از ناحیه سر و دست دچار جراحت شدید شده بود و متهمان دیگر نیز دچار جراحت سطحی شده بودند.
 
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در پایگاه پلیس مشخص شد این افراد که باعث ایجاد رعب و وحشت در محل شده بودند،‌ به دلیل اختلاف حساب به جان یکدیگر افتاده بودند.
 
گفتنی است، پرونده این افراد جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی گرفت.
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۵
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی