می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
مادر خشمگین انگلیسی بعد از این که متوجه شد دختر 6 ساله اش چندین بار در مدرسه، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است ، فرزندش را از این مدرسه سیاه بیرون کشید و اعتراضات خود را بر سر مسئولینی که ماجرای دخترش را پی گیری نکرده بودند ، فریاد زد.
تجاوز به دختر 6 ساله‌ در زمین بازی/ هیچکس حتی به همکلاسی شیاد تذکر نداد
 پلیس "لانکاشیر "انگلیس اعلام کرد که اتهامات وارد شده به پسر بچه 9 ساله گناهکار نمی تواند به نتیجه برسد چرا که سن قبول مسئولیت جرم و جنایت 10 سال کامل است. 

مادر وحشت زده و ناراحت این دختر بچه ،که نامشان فاش نشده است،اعتراضات خود را بر سرمسئولینی که از پی گیری  این حادثه جبران ناپذیر که درسن پایین برای دخترش رخ داده سر باز زدند، فریاد زد.

او به روزنامه ها گفت: مدرسه به نحوی با ما برخورد می کند انگار که ما مرتکب گناهی شدیم.من بدون درنگ دختر خود را از این مدرسه بی مسئولیت خواهم برد. دختر من که تنها 6 سال سن دارد در زمین بازی از سوی همکلاسی پسر خود که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است و اکنون در شرایط بحرانی روحی قرار دارد.

وی می گوید: بعد از برملا شدن این حادثه، متوجه شدم مدرسه قرار نیست اقدامی علیه پسر بچه گناهکار انجام دهد بنابراین با پلیس تماس گرفتم.

او افزود: بعد از این که مسئولین مدرسه گفتند پسربچه را اخراج نمی کنند و او قرار نیست مدرسه را ترک کند،دختر بی گناهم را از این مدرسه بیرون کشیدم ودرعین حال تمام اعتماد خود را نسبت به سیستم اموزشی این کشور از دست دادم.

این مادر بی دفاع در ادامه صحبت های خود در روزنامه های انگلیسی بیان کرد: آنها گفتند باید با والدین پسر بچه صحبت کنند و حرفهای آنها را هم بشنوند.دختر کوچکم در حال حاضر متوجه نمی شود حادثه ای که برایش رخ داده تا چه حد بد است و چه صدمات روحی در آینده خواهد دید. یاد آوری این حادثه  در ذهن او دیر یا زود روحش را بسیار اسیب پذیر خواهد کرد.

این مادر تاکید کرد: تعجب می کند چرا مدرسه و مسئولین آموزش طوری برخورد می کنند انگار دختر 6 ساله او مقصر در این حادثه است و در عوض هیچ اقدامی علیه پسر بچه متخطی انجام نمی دهند.

این زن افزود: مسئولین باید از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند و قانون هایی را برای بچه های کوچکی که زود به سن بلوغ می رسند، وضع کندن و همچنین فکری به حال قربانیان این گونه حوادث بکنند.

پلیس " لانکاشیر" انگلیس  صحت این حادثه را برای خبرگزاری ها تایید کرد اما اعلام کرد مسئولیت این ماجرا به دلیل سن پایین این پسر 9 ساله به عهده آنها نخواهد بود و خدمات اجتماعی و وزارت  آموزش و همچنین مدرسه باید پاسخ گو باشند. 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۱
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی