می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

200 نفر ازمردم اتریش به گروه تروریستی داعش پیوستند

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۰ ب.ظ
200 نفر از مردم اتریش برای پیوستن به داعش کشور خود را ترک کردند.
به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، گزارش سازمان مبارزه با تروریسم اتریش نشان می دهد بیش از 200 اتریشی کشور خود را ترک کردند تا به گروه تروریستی داعش بپیوندند.

بیشتر تروریست هائی که از اتریش به داعش پیوستند از نژاد چچنی و بوسنیائی هستند. این در حالیست که دستگاه های امنیتی اتریش مدعی اعمال نظارت دقیق بر این افراد هستند و برای افرادی که خارج از مرزهای این کشوراقدام نظامی انجام دهند، پیگرد قانونی در نظر می‌گیرند. اتریش برای مبارزه با تروریسم،  قوانین جدیدی وضع کرد تا بتواند از شمار افرادی که به داعش می پیوندند بکاهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۰
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی