می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

هتک حیثیت خانم کارمند توسط دانشجوی 17 ساله

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ب.ظ
دانشجوی کینه جو که با درج مطالب کذب در شبکه های اجتماعی مجازی با مشخصات یکی از کارکنان دانشگاه باعث هتک حیثیت وی شده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
هتک حیثیت خانم کارمند توسط دانشجوی 17 ساله
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح خبر گفت: خانمی جوان که کارمند یکی از دانشگاه های شهر مشهد بود با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر انتشار مطالب کذب توسط فرد یا افرادی ناشناس در فضای سایبری را می کند. 
وی ادامه داد: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد فردی ناشناس با ایجاد پروفایلی در شبکه اجتماعی لاین مطالب کذب و غیر واقعی به نام وی انتشار داده است و این امر موجب بوجود آمدن مشکلاتی برای او شده است. 

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: کارشناسان پلیس فتا با شنیدن اظهارات شاکی تحقیقات فنی خود را شروع و با بدست آوردن ادله دیجیتالی موجود فرد متخلف را که از دانشجویان محل کار شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند. 

این مقام متهم 17 ساله در بازجوئی های به عمل آمده با مشاهده ادله موجود به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این کار انتقام گیری از شاکی در پی برخورد قبلی برای انجام امور اداری عنوان کرده است. 

سرهنگ عرفانی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی خاطر نشان کرد: انتشار مطالب کذب و مزاحمت اینترنتی در فضای مجازی علاوه تحمل حبس، جزای نقدی را نیز در بر دارد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۹
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی