می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
نخست‌وزیر اسپانیا در دیدار ظریف بر نقش مهم و مؤثر ایران در منطقه تأکید کرد و از سفر وزیر تجارت اسپانیا به همراه گروهی از بخش خصوصی این کشور به تهران در آینده نزدیک خبر داد.
تأکید نخست‌وزیر اسپانیا بر نقش مهم و مؤثر ایران در منطقه/وزیر تجارت اسپانیا به تهران می‌آید
 "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات ارشد اسپانیا با «ماریانو راخوی » نخست وزیر اسپانیا ملاقات و در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم گسترش روابط دوجانبه بین دو کشور در همه زمینه‌ها، مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات یمن، داعش و تروریسم را تشریح کرد.

ظریف در خصوص بحران یمن، راه‌حل مد‌نظر جمهوری اسلامی ایران برای حل این بحران مبتنی بر آتش بس فوری، امدادرسانی، گفت‌وگوی یمنی - یمنی و تشکیل دولت فراگیر را تبیین و بر ضرورت حل سیاسی این بحران تاکید کرد.

«ماریانو راخوی» نخست‌وزیر اسپانیا نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: ایران دارای سابقه و تمدن دیرینه‌ای است که منحصر به فرد بوده و مورد احترام همگان است.

نخست‌وزیر اسپانیا روابط دوجانبه تهران - مادرید را عالی خواند و تاکید کرد: این مناسبات در آینده بهتر خواهد شد. در این چارچوب در آینده نزدیک وزیر تجارت اسپانیا به همراه گروهی از بخش خصوصی این کشور به جمهوری اسلامی ایران سفر خواهند کرد.

وی دیدار وزیر امور خارجه کشورمان از مادرید را در جهت گسترش مناسبات دو کشور بسیار مهم ارزیابی کرد.

«ماریانو راخوی » نقش ایران در کل منطقه را مهم و موثر دانست و از حمایت جمهوری اسلامی ایران از عضویت غیر دائم اسپانیا در شورای امنیت سازمان ملل متحد تشکر کرد.

نخست وزیر اسپانیا بیانیه سوئیس را گام مهمی در روند مذاکرات هسته‌ای خواند و افزود: نهایی کردن توافقات تا پایان ماه ژوئن از اهمیت فراوانی برخوردار است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۶
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی