می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران درباره اعداد و ارقامی که درباره توافق هسته‌ای ایران در برخی محافل رسانه‌ای مطرح می‌شود گفت: هنوز هیچ چیزی توافق نشده، حتی مواردی که مورد توافق قرار گرفته است نیز مورد توافق نهایی نیست.
هنوز درباره هیچ چیز توافق نشده است/ در وضعی که به حضور همه وزرای 1+5 نیاز باشد قرار نداریم
به نقل از خبرگزاری صداوسیما، "سید عباس عراقچی" مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران درباره اعداد و ارقامی که درباره توافق هسته‌ای ایران در برخی محافل رسانه‌ای مطرح می‌شود، گفت: هنوز هیچ چیزی توافق نشده، حتی مواردی که مورد توافق قرار گرفته است نیز مورد توافق نهایی نیست.
وی افزود: ما این اصل را از روز اول گفته‌ایم که هیچ چیزی توافق نمی‌شود مگر اینکه درباره همه چیز توافق شود.

عراقچی با تأکید بر اینکه اعداد و ارقامی که گفته می‌شود گمانه‌زنی‌ است، تصریح کرد: به هیچ یک از این اعداد و رقم‌ها نباید اهمیت داد تا اینکه به مجموعه‌ای از توافقات دست یابیم.

معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به این سؤال که آیا گفت‌وگوها بیست و نهم اسفند تمام می‌شود یا تمدید خواهد شد، گفت: ما این آمادگی را داریم که اگر لازم باشد گفت‌وگوها را تمدید کنیم، اما هنوز تصمیمی در این‌باره گرفته نشده است.

هنوز در وضعی که به حضور همه وزرای 1+5 نیاز باشد قرار نداریم

مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان درباره حضور همه وزرای کشورهای 1+5 در لوزان سوئیس گفت: اگر آنها خودشان بخواهند به گفت‌وگوها ملحق شوند، مشکلی نیست، اما از نظر اینکه به جلسه نهایی با همه وزرا برسیم، هنوز در آن موقعیت قرار نداریم.

عراقچی افزود: هنوز در موقعیتی قرار نداریم که بگویم به نقطه پایانی رسیده‌ایم و لازم است وزرای دیگر هم بیایند.

وی اضافه کرد: اکنون امریکا در سطح وزیر و سایر کشورها نیز در سطح معاون وزیر حضور دارند.

مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در پاسخ به سؤالی درباره مهلتی که برای توافق نهایی تعیین شده است، گفت: خودمان را به هیچ تاریخی مقید نمی‌کنیم، یک تاریخ هفت ماهه تا دهم تیر ماه در نظر گرفته شده است و تا آخر ماه مارس (11 فرودین) هم زمان گذاشته‌ایم تا بتوانیم راه‌حل‌های اولیه را پیدا کنیم.

عراقچی تصریح کرد: به نظر من، با توجه به پیشرفت‌هایی که در دو دوره قبلی و بعضاً در این دور از گفت‌وگوها به دست آمده، بهتر است روی مذاکرات فعلی و راه‌هایی که به آن خواهیم رسید متمرکز باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی