می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

در مقابل سامانه "تاد" از خود دفاع می‌کنیم

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ق.ظ
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما وظیفه داریم در مقابل هر تجهیزاتی که دشمن دارد، "پاد" آن را در مقابل تجهیزات دشمن داشته باشیم و می‌توانیم از خود دفاع کنیم.
در مقابل سامانه
 امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دافوس ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال به روز رسانی تهدیدات خود و مهره‌چینی علیه کشورمان هستند.  
 
وی در پاسخ به سوال درباره اینکه اخیرا یکی از مسئولین نظامی آمریکایی مطرح کرده که غرب آسیا پتانسیل استقرار سامانه دفاع ضد موشکی تاد را دارد، گفت: ما وظیفه داریم در مقابل هر تجهیزاتی که دشمن دارد، "پاد" آن را در مقابل تجهیزات دشمن داشته باشیم و می‌توانیم از خود دفاع کنیم.  
 
جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه یادآور شد: اینکه آن‌ها چه سامانه‌ای را و در کجا مستقر می‌کنند، جزئیاتش قابل بحث نیست، اما آنچه که مهم است این است که ما می‌توانیم از حدود و ثغور خود دفاع کنیم؛ ما با دشمن شطرنج بازی می‌کنیم و اگر او یک مهره جابجا می‌کند ما هم یک مهره جابجا می‌کنیم.  
  
وی با اشاره به ماهیت ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی ایران و اهمیت حفظ استقلال کشور خاطرنشان کرد: ما باید همواره دو قدم از دشمن جلو‌تر باشیم.  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی