می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

قیمت بلیت قطار در ایام نوروز افزایش نیافت

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ب.ظ

الله‌یار نژاد از تبدیل واگن‌های شش تخته به سه تخته برای رضایت بیشتر مشتریان خبر داد و گفت: هزینه ساخت این واگن‌ها 570 میلیون است که اولین واگن آن در مسیر تهران- مشهد مورد استفاده قرار گرفت

.Image result for ‫قطار‬‎

علی‌عسکر الله یارنژاد مدیرعامل گروه حمل و نقل توسعه ترابر ایرانیان در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه واگن‌های سه تخته توسط شرکت توسط شرکت توسعه صنایع ریلی ایران ساخته و در مسیر تهران- مشهد مورد استفاده قرار گرفت؛گفت: این واگن‌های پارسی شش تخته مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت و تبدیل به واگن‌های سه تخته شد.


وی در ادامه افزود: میزان هزینه تبدیل این واگن‌ها 570 میلیون تومان بوده که در صورتی که این واگن‌ها وارد کشور می‌شد هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد تومان به دنبال داشت.

الله‌یارنژاد اظهار داشت: در حال حاضر تمامی سیستم‌های این واگن‌ها تعمیر شده و دارای امکاناتی از جمله ضد صدا، ضد لرزش و دارای سیستم تهویه هوا هستند.

مدیرعامل گروه حمل و نقل توسعه ترابر ایرانیان اظهار داشت: اولین واگن های سه تخته در مسیر تهران مشهد بعد از گذراندن از آزمایشات مختلف و کسب استاندارها مورد استفاده قرار گرفته و سه واگن دیگر در انتظار اخذ مجوز از راه آهن هستند.

الله‌یار نژاد تصریح کرد: این واگن‌های سه تخته براساس شرایط بازار و استقبال امسافران در دستور ساخت قرار گرفته و در صورتی که کشش مشتریان بیشتر شود تعداد این واگن‌ها افزایش می‌یابد.

وی افزود: این واگن‌ها برای اولین بار در کشور ایران طراحی شده و مانع خروج ارز از کشور قرار گرفته و بر اساس نیاز خانواده‌های جوان مورد طراحی قرار گرفته است.

الله‌یار نژاد یادآور شد: هر واگن دارای 11 کوپه است و در شرکت مهتاب سیر جم این قطارها مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: قیمت بلیت‌های قطارهای سه تخته کمی بیشتر از واگن‌های شش تخته است و به  92 هزار تومان می‌رسد.

مدیرعامل گروه حمل و نقل توسعه ترابر ایرانیان با اشاره به اینکه شرکت مهتاب سیر جم دارای 128 واگن است  گفت: این واگن‌ها عمدتا در مسیر جنوب تردد می‌کنند و برای نوروز امسال نیز 10 درصد از ظرفیت خود را نسبت به سال  گذشته افزایش داده‌اند.

الله‌یار نژاد درادامه تصریح کرد: سایر واگن‌های دیگر این شرکت مورد بهسازی قرار گرفته و تمامی دکوراسیون‌های داخلی این واگن‌ها مورد نوسازی قرار گرفته است.

الله‌یار نژاد اظهار داشت: شرکت‌های مهتاب سیر جم و همچنین شرکت‌های نورالرضا 10 درصد از ظرفیت جابجایی خود را افزایش داده‌اند و در ایام نوروز قیمت بلیت‌های خود را زیاد نکرده اند.

الله یارنژاد در ادامه توضیح داد: درایام نوروز نیز بسته‌های فرهنگی در میان مسافران توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا دارای 50 واگن چهار تخته است؛گفت: این شرکت‌ها نیز تمامی تجهیزات تزئینی خود رابه طور کامل تغییر داده و به روز کرده‌اند.

مدیرعامل گروه حمل و نقل توسعه ترابر ایرانیان افزود: در ایام نوروز این شرکت نیز تعداد واگن های خود را 10 درصد افزایش داده و به 54 واگن رسانده است.

الله‌یار نژاد در ادامه توضیح داد: شرکت حمل ونقل ریلی نورالرضا در مسیرهای تهران- مشهد، مشهد- اصفهان،‌ تهران- کرمان و تهران- شیراز مسافران را جابجا می‌کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۵
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی