می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ثروتمندترین افراد جهان کجا زندگی می‌کنند؟

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۳۱ ب.ظ

سایت دبلیو ان دی گزارش آماری جالبی درباره توزیع افراد ثروتمند در مناطق مختلف جهان منتشر کرد.

سایت دبلیو ان دی در پاسخ به سوال عمومی که ثروتمندان در کدام منطقه ازجهان زندگی می کنند گزارشی تحلیلی و آماری منتشر کرده است. این گزارش همچنان از برتری اروپا حکایت دارد. 

شهرهای آسیایی برای نخستین بار بر آمریکای شمالی پیشی گرفتند و با 590 هزار میلیارد دلار در جایگاهی بالاتر از آمریکایی ها با 550 هزار میلیارد دلار قرار گرفتند، اما آسیایی ها حتی با این جهش هم نتوانستند بر اروپایی ها برتری یابند و همچنان ساکنان قاره سبز با 64 هزار میلیارد دلار در جایگاه نخست قراردارند.

باتوجه به این آمار و بررسی های موسسه املاک و مستغلات" نایت فرانک" از 500 بانکدار و مشاور ،مشخص شده است که افراد ثروتمند جهان این روزها به دنبال حضور در روسیه و کشورهای آسیایی هستند و می خواهند اندوخته‌های خود را در جای دیگری به غیر از آمریکای شمالی و اروپا سرمایه گذاری کنند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۵
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی