می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

می روم تا انتــقــام سـیـلی مــــــادر بگـیرم...

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ(سلام الله علیها)

این وبلاگ جهت انتشار متون وتصاویر مذهبی طراحی وراه اندازی شده،از تمامی دوستان تقاضا میشود که بنده را دراین امر یاری کنند.یازهرا(س).

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

مطالعه بیشتر درباره «نماز»

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ
مطالعه بیشتر درباره «نماز»
«حقیقت آن است که نماز با نقش عظیم تربیتی، با تأثیر شگرف در ایجاد آرامش و سکینه‌ی قلبی مؤمنان، با دمیدن روح توکل و تقوا و اخلاص در نمازگزار، با ایجاد فضای تقدس و معنویت در پیرامون نمازگزار که موجب دوری او و دیگران از گناه است، و با درسهای معرفتی گوناگون که در الفاظ و اذکار آن نهفته است، بسی بیش از صرفاً یک وظیفه‌ی شخصی، و در واقع دارای نقش کلیدی در اداره‌ی فرد و جامعه است. ۱۳۷۶/۰۷/۰۷»
این جملات تاحدودی نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مقوله‌ی نماز را به ما نشان می‌دهد. نماز در اندیشه‌ی آیت الله العظمی خامنه ای صرفا جایگاهی فردی و شخصی نداشته بلکه دارای ابعاد مهم جمعی و اجتماعی است.
رهبر انقلاب در بیانات گوناگون خود پیرامون نماز، ضمن تبیین اهمیت بینادین آن در سیر رشد فردی و اجتماعی، بر مقوله‌ی نماز خوب تأکید بسیار جدی داشته‌اند. اقامه‌ی نماز در اول وقت، توجه به روح نماز از طریق اندیشه در اذکار و معانی آن و نمازِ با حضور قلب از جمله شاخص‌ها و معیارهای نماز خوب در نگاه آیت الله خامنه ای است.
آنچه در ادامه می‌آید مباحثی مانند: اهمیت و جایگاه نماز، توجه به روح نماز در کنار جسم نماز، وظایف افراد نسبت به نماز و ... را در بر می‌گیرد.

 
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، پیشخوان زیر را برای مطالعه‌ی بیشتر در زمینه‌ی «نماز» پیشنهاد می‌کند:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۷
گدای فــاطــمــه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی